شناسه خبر: ۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

ناپدید شدن کشتی در مثلث برمودا | عجیب ترین اتفاقات مثلث برمودا

بزرگترین قربانی مثلث برمودا | ناپدیدشدن کشتی با 309 سرنشین + ویدیو

کشتی ها و هواپیماهای زیادی در مثلث برمودا ناپدید شدند ولی این ویدیو که می بینید بزرگترین گمشده مثلث برمودا در تاریخ را نشان می دهد.

بزرگترین گمشده تاریخ

پر بازدید

ترینی‌ها :

هواپیماها و کشتی های زیادی تاکنون در مثلث برمودا ناپدید شدند ولی بزرگترین گمشده تاریخ در مثلث برمودا متعلق به کشتی یو اس اس سایکلوپ است. بزرگترین گمشده تاریخ را به این دلیل به کشتی یو اس اس سایکلوپ داده اند، زیرا با 309 خدمه و مسافر ناپدید شد و هرگز خبری از آن ها نشد. در ادامه در مورد کشتی یو اس اس سایکلوپ که به عنوان بزرگترین گمشده تاریخ شناخته می شود بیشتر بخوانید.

ناپدیدشدن کشتی "یو اس اس سایکلوپ"

یواس‌اس سایکلوب (به انگلیسی: USS Cyclops) یکی از حوادثی است که طی آن این کشتی در مثلث برمودا ناپدید شد. این حادثه در ۴ مارس ۱۹۱۸ به وقوع پیوست و پس از خروج از جزیرهٔ باربادوس منجر به از دست دادن بزرگترین ناوگان تاریخ نیروی دریایی ایالات متحده و هر ۳۰۹ خدمه کشتی شد. اگر چه هیچ مدرکی برای نظریه‌ ها ارائه نشده‌ است، اما برخی علت این حادثه را طوفان و برخی فعالیت‌ های دشمن در زمان جنگ جهانی اول دانسته‌اند.

کشتی یو اس اس سایکلوپ

بسیاری از کشتی ها و هواپیماها در محدوده مثلث برمودا ناپدید شده اند. اگرچه امروزه دانشمندان توضیح علمی برای علت ناپدید شدن اشیا در این محدوده دارند اما برای بعضی از ماجراها مانند ناپدید شدن “یو اس اس سایکلوپ” - ناوگان جنگی آمریکا - هیچ توجیه قانع کننده ای وجود ندارد. در طول جنگ جهانی اول  یو اس اس سایکلوپ به برزیل فرستاده شد تا به کشتی های انگلیسی که در جنوب اقیانوس اطلس لنگر گرفته بودند، سوخت رسانی کند. این کشتی پس از انجام ماموریت از ریودوژانیرو برگشت و در جزیره باربادوس توقف کوتاهی داشت.

کشتی یو اس اس سایکلوپ

سپس در چهارم مارس 1918 باربادوس را به مقصد بالتیمور ترک کرد، از آن موقع به بعد هیچ کس سایکلوپ را ندید، خدمه و 36 مسافر آن به طرز اسرارآمیزی ناپدید شدند و هیچ وقت اثری از کشتی پیدا نشد. پس از ناپدید شدن سایکلوپ، مقامات نیروی دریایی آمریکا، بارها برای یافتن یک توجیه منطقی برای این حادثه تلاش کردند اما نه تنها اثری از سایکلوپ نبود بلکه ناپدید شدن آن برای همیشه به صورت یک راز باقی ماند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد