شناسه خبر: ۳۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

خوش حال ترین حیوان | شادترین حیوان دنیا

شادترین حیوان جهان را بشناسید + تصاویر

کوئوکا حیوانی است با شمایل و استایل کانگورو که آن را به عنوان شادترین حیوان جهان می شناسند. در ادامه بیشتر بخوانید.

شادترین حیوان جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

شادترین حیوان دنیا کوئوکا است. این حیوان از گروه کیسه داران کوچک است و در استرالیا زندگی می کند. شادترین حیوان دنیا همیشه لبخند بر لب دارد. کوئوکا جزو حیواناتی هستند که از انسان نمی ترسند و به خاطر لبخند زیبایشان سوژه عکاسی هستند. در ادامه عکس های شادترین حیوان دنیا را ببینید.

این حیوانات همیشه لبخند بر لب دارن! کوئوکا هاجز حیواناتی هستند که از انسان نمی ترسند و به خاطر لبخند زیبایشان سوژه عکاسی شده اند.

هر چند آن ها پسر عموی کانگرو ها محسوب می شوند ولی هیچ شباهتی به آنها ندارند و با سایزی اندازه یک گربه خانگی بیشتر وقت خود را در حال استراحت زیر سایه گیاهان سپری می کنند.

شادترین حیوان دنیا

شاید یکی از دلایل لقب گرفتن کوئوکا به شادترین حیوان زمین، حالت چهره خاص او و همچنین راحت کنار آمدنش به انسان است.

 کوئوکا یک حیوان شب گرد است و به طور طبیعی بیشتر روز میخوابد و وقتی درنده ای به این جانور حمله می کند، بچه های خود را به سوی او پرتاب می کند  تا خودش فرصت فرار داشته باشد.

وزن یک کوئوکا بالغ میان ۵–۲٫۷ کیلوگرم در نرها و ۴–۲٫۷ کیلوگرم است. دودیسی جنسی در جنس‌ها دیده نمی‌شود و نر و ماده همانند هم هستند.

شادترین حیوان دنیا

کوئوکاها را می‌توان در جزایر کوچک نزدیک به کرانه استرالیای غربی، به ویژه جزیره راتنست در نزدیکی پرت یافت. گروه کوچکی از آن‌ها در ناحیه‌ای حفاظت‌شده تو پیپلز بی در کنار کانگوروهای خرگوشی گیلبرت زندگی می‌کند.

شادترین حیوان دنیا

با وجود ظاهر بانمکی که دارند اما بالاخره اینها حیوانات وحشی هستند. در واقع، کوئوکا هر سال ده‌ها نفر را در Rottnest گاز می‌گیرند که معمولاً کودکان هستند. صدمات جدی نیستند و به احتمال زیاد به طور تصادفی رخ می دهد زیرا حیوانات خوراکی را از انگشتان کوچک کودکان می‌ربایند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها می توانند گاز بگیرند و هنگام دعوا بر سر جفت یا احساس خطر می توانند پرخاشگر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد