شناسه خبر: ۳۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

بارورترین زن جهان | بیشترین زایمان یک زن

رکورد زدن زن 36 ساله با به دنیا آوردن 44 بچه! + تصاویر

یک زن با 44 زایمان لقب بارورترین زن جهان را از آن خود کرده است. در ادامه در مورد بارورترین زن جهان بیشتر بخوانید!

بارورترین زن جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

بارورترین زن جهان لقب مادری است که فقط 36 سال سن دارد. دلیل اینکه به او لقب بارورترین زن جهان را دادند این است که او 44 فرزند به دنیا آورده و تاکنون 14 زایمان موفق داشته و همه بچه ها چند قلو هستند. در ادامه در مورد می توانید در مورد بارورترین زن جهان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بارورترین زن جهان کیست؟

این زن مریم ناباتانزی فقط 36 سال سن دارد، او 44 بار زایمان کرده است که 38 بچه اش زنده و 6 فرزند دیگر او مرده‌اند.

پیرزن 70 ساله صاحب دوقلو شد + تصویر

پزشکان به مادری که رکورددار بیشترین تعداد فرزند در جهان است هشدار داده بودند که در صورت توقف روند زایمان ممکن است دچار مشکلات سلامتی شدید شود.

بارورترین زن جهان

ماریم ناباتانزی تا سن ۴۰ سالگی ۴۴ بچه به دنیا آورده بود و به او گفته شد که هیچ روش تنظیم خانواده ای برایش کارساز نیست.

زنی با 71 فرزند؛ رکورددار بیشترین زایمان در تاریخ + تصاویر

بارورترین زن جهان

این زن اهل اوگاندا در شرق آفریقا، چهار دوقلو، پنج سه‌ قلو و پنج چهارقلو به دنیا آورده و تنها یک بار صاحب یک فرزند تکی شده است. شش فرزند او مردند و شوهرش با تمام پول خانواده فرار کرد تا ماریم ۳۸ فرزند، ۲۰ پسر و ۱۸ دختر، را به تنهایی بزرگ کند.

بارورترین زن جهان

ماریم وقتی تنها ۱۲ سال داشت توسط خانواده اش مجبور به ازدواج شد. او بلافاصله باردار شد و اولین فرزندش را در ۱۳ سالگی به دنیا آورد. همه فرزندان او از شوهر همیشه غایبش هستند که سرانجام در سال ۲۰۱۶ زمانی که او کوچک‌ترین فرزندش را به دنیا آورد، او را ترک کرد.

مادر ۲۶ ساله ای که ۲۲ فرزند دارد و قصد دارد ۱۰۰ فرزند داشته باشد! + ویدیو و تصاویر

ماریم که در کشور خود ماما اوگاندا نامیده می‌شود، خیلی زود متوجه شد که شبیه زن های دیگر نیست. او که مرتب دوقلو، سه قلو و چهارقلو به دنیا می‌آورد با مراجعه به یک کلینیک متوجه شد که تخمدان هایش به طرز غیرطبیعی بزرگ است که منجر به وضعیتی به نام تخمک گذاری بیش از حد (hyperovulation) شده است.

به او گفته شد که کنترل بارداری در موردش اثر ندارد و احتمالا مشکلات سلامتی شدیدی برایش ایجاد خواهد کرد. محتمل ترین علت باروری شدید ماریم ارثی بودن آن است. پزشک او می‌گوید آزاد کردن چندین تخمک در طول یک چرخه که ناشی از استعداد ژنتیکی او برای تخمک گذاری بیش از حد است، شانس چندقلوزایی را به طور قابل توجهی در او افزایش می‌دهد.

بارورترین زن جهان

بر اساس داده های بانک جهانی، نرخ باروری در اوگاندا بسیار بالا و میانگین آن ۵.۶ فرزند برای هر زن است که بیش از دو برابر میانگین جهانی ۲.۴ کودک است. درمان هایی برای hyperovulation وجود دارد که در روستاهای اوگاندا به سختی یافت می‌شود.

عجیب ترین زایمان انسان ها در جهان؛ از کوچکترین تا پیرترین مادر + تصاویر

امروز در ۴۳ سالگی او می‌گوید که سه سال پیش و در پی آخرین زایمانش به او گفته شد که دیگر نباید بچه دار شود و رحم باید از داخل بریده شود.

بارورترین زن جهان

گفته می‌شود بارورترین زن تاریخ یک دهقان روسی قرن هجدهمی به نام والنتینا واسیلیف بود که بین سال‌های ۱۷۲۵ تا ۱۷۶۵ در مجموع ۶۹ فرزند به دنیا آورد که ۶۷ تایشان از نوزادی جان سالم به در بردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد