شناسه خبر: ۳۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

عروسک های وحشتناک | ترسناک ترین عروسک های دنیا

وحشتناک ترین عروسک هایی که انسان ها تاکنون ساختند + تصاویر

برخی از عروسک ها به دست انسان ساخته شده اند ولی به دلیل داستان هایی که دارند به عنوان ترسناک ترین عروسک های دنیا شناخته شدند.

ترسناک ترین عروسک های جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

ترسناک ترین عروسک های دنیا توسط انسان ها ساخته شدند و معمولا هنرمندان با الهام از شخصیت های کارتونی یا هالیوودی این عروسک ها را می سازند. ترسناک ترین عروسک های دنیا معمولا برای فیلم ها ساخته شدند و توانستند تا حد مرگ بیننده را بترسانند. در ادامه ترسناک ترین عروسک های دنیا را می توانید ببیند.

ترسناک ترین عروسک های دنیا

انگیزه ساخت عروسک از هزاران سال قبل وجود داشته است وهنرمندان زیادی اندیشه های خود را از طریق عروسک القا کرده اند.

به طور کلی صنعت ساخت عروسک در جهان در کشورهای مختلف از جمله آمریکا دارای سود سرشار برای کمپانی های سازنده بوده و هر از گاهی کارخانه های مختلف عروسک سازی با الهام از شخصیت های هالیودی و کارتون های تلویزیونی اقدام به ساخت عروسک می نمایند.

در قرن نوزدهم عروسکهایی از جنس چینی و لاستیک ساخته شدند که دارای مفاصل نرم و خم شو بودند و چشم های آنها باز و بسته می شد ودر سال ۱۹۲۰عروسک های مترحک و متکلم در بازار عرضه شد، در قرن بیستم پلاستیک والکترونیک ،دنیای عروسک ها را دگرگون ساخته وبه آنها جان داد مثلا با فشار یک دکمه یا کشیدن یک ریسمان عروسک ها راه می رفتند وحرف می زنند.

از گذشته دور تاکنون ثابت شده که عروسک ها نقش مهمی در رشد خلاقیت کودکان دارند. ساخت عروسک های مدل در اواسط قرن نوزده و در فرانسه آغاز شد.

«عروسک های مدل» به عروسک هایی گفته می شود که در واقع مد هستند. این واژه در گذشته فقط به عروسک های مجسمه گونه ای اطلاق می شد که در پی معرفی و ترویج آخرین مدها و نمایش آنها بودند اما در حال حاضر به عروسک هایی که برای بازی و سرگرمی کودکان، به ویژه دختران ۳ تا ۱۲ سال طراحی و ساخته می شوند مدل گفته می شود.

همچنین گفته شده اولین کسی که حدود ۱۲۸ سال پیش سعی در ابداع عروسک های سخنگو داشته،«توماس ادیسون» بوده است.

در تاریخ سینما عروسک‌هایی بوده‌اند که در بسیاری مواقع حتی بیشتر از سوپراستارها طرفدار داشته‌اند و اما درنقطه مقابل آنها عروسک های شرور و قاتل در فیلمهای هالیوودی وجود داشته اند که تماشاگران را تا سرحد مرگ ترسانده اند و رعب و وحشت را بر سینما ها حاکم کردند.در این گزارش می توانید زشت ترین و ترسناک ترین عروسک هایی را که تا به حال ساخته شده اند را مشاهده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد