شناسه خبر: ۳۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

تنبل ترین آدم جهان | مسابقه تنبل ترین آدم دنیا

برنده این مسابقه عجیب تنبل ترین فرد جهان است! + ویدیو

مسابقه تنبل ترین فرد جهان در نیویورک برگزار شد و حالا نتایج این مسابقه مشخص شده است. در این ویدیو می توانید شرایط و روال مسابقه را ببینید.

تنبل ترین فرد جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

در مونته نگرو، کشوری در جنوب خاوری اروپا، مسابقه ای در حال برگزاری است که برنده این مسابقه در واقع تنبل ترین فرد جهان است. هر کسی بتواند طولانی زمان ممکن را در رختخواب دراز بکشد، برنده مسابقه تنبل ترین فرد جهان خواهد شد و جایزه نقدی یک هزار یورویی را برنده می‌ شود. در مسابقه تنبل ترین فرد جهان چهار شرکت کننده که بیش از ۸۰۰ ساعت دراز کشیده بودند، به فینال راه یافتند. در این ویدیو می توانید این مسابقه را ببینید و با شرایط آن آشنا شوید.

شرایط مسابقه تنبل ترین فرد جهان

لیدیا مارکوویچ، یک آرایشگر سالن زیبایی گفت: من ۳۴ روز است که اینجا دراز کشیده‌ام. وقتی حوصله ام سر می‌رود از جای خود حرکت می‌کنم. در رختخواب ماندن آسان نیست و از نظر ذهنی خسته کننده است.

او بیش از یک ماه پیش به همراه سه نفر دیگر در مسابقه طولانی‌ترین زمان دراز کشیدن، شرکت کرد. رادونیا بلاگویویچ، مالک و مبتکر مکانی که مسابقه در آن برگزار شد، به شوخی رایج در مورد تنبلی مردم مونته نگرو اشاره می‌کند و خاطر نشان کرد که ایده این بود که مسابقه‌ای برگزار شود که در هیچ جای دنیا برگزار نمی‌شود.

تنبل ترین فرد جهان

او با بیان اینکه امسال ۲۱ نفر از مونته نگرو، روسیه، اوکراین و صربستان در این مسابقه شرکت کردند، از عملکرد شرکت کنندگان ابراز شگفتی کرد، زیرا آن‌ها آخرین رکورد ۱۱۷ ساعت دراز کشیدن یا پنج روز را شکستند.

لیدیا (۲۳ ساله)، گووان (۳۳ ساله)، فیلیپ (۲۳ ساله) و گوردانا (۳۶ ساله) هر کدام از روی تخت خود امیدوارند که مبلغ هزار یورو را که به قهرمان تنبلی اختصاص داده است، برنده شوند. اگر چه‌ای به معنای به تعویق انداختن مشغله‌های خانوادگی، شغلی و تحصیلی آن‌ها باشد.

گوردانا که در رستورانی در کنار محل برگزاری مسابقات کار می‌کند، می‌گوید: من به خودم افتخار می‌کنم، زیرا پشتکار داشته ام. اینجا احساس راحتی می‌کنم و همچنین به خانواده ام که از من حمایت می‌کنند و به همسرم که از من حمایت می‌کند افتخار می‌کنم. او به من گفت: تو در تعطیلات هستی، دراز بکش و لذت ببر!

تنبل ترین فرد جهان

شرکت کنندگان علاوه بر حمایت دوستان و خانواده خود، از طریق رسانه‌های اجتماعی نیز پشتیبانی می‌شوند.

در مسابقه، آن‌ها حق دارند علاوه بر امکان مطالعه یا پذیرایی از بازدیدکنندگان، موبایل یا تبلت خود را در رختخواب همراه خود نگه دارند. اما از طرف دیگر نشستن یا ایستادن آن‌ها ممنوع است، به استثنای استراحت ۱۵ دقیقه‌ای هر ۸ ساعت.

گووان می‌گوید: به خودم گفتم اگر بتوانم با قدرت ذهنی‌ام اینجا پیروز شوم، آن را به زندگی روزمره‌ام تبدیل می‌کنم تا با مشکلات و موقعیت‌های بسیار سخت مواجه شوم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد