شناسه خبر: ۳۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

عکس از ماه | زیباترین عکس از ماه

ثبت عکسی از ماه که 6 سال زمان برد + تصویر

در دورانی که دیجیتال و هوش مصنوعی مورد توجه زیادی قرار گرفته، عکاسی ایتالیایی برای ثبت عکس خاصی از ماه 6 سال صبر کرد و این لحظه عجیب را ثبت کرد.

زیباترین عکس ماه

پر بازدید

ترینی‌ها :

ثبت زیباترین عکس از ماه در سال 2017 آغاز شد. عکاس ایتالیایی که خالق زیباترین عکس از ماه است توانست چنین عکس زیبایی را در اواخر سال 2023 منتشر کرد  این عکس به عنوان «تصویر روز نجوم» ناگذاری شد. در ادامه زیباترین عکس از ماه را ببینید.

در دورانی که دیجیتال و هوش مصنوعی اغلب مورد توجه قرار گرفته، یک عکاس ایتالیایی ارزش صبر، تکنیک و مهارت مشاهده را به ما یادآوردی کرد. ـ «والریو میناتو» عکاس ایتالیایی از ماه عکسی ثبت کرد که توسط ناسا «تصویر روز نجوم» برای کریسمس 2023 نامگذاری شد. تصویر برداری و خلق این عکس زیبا در سال 2017 شروع شد.

زیباترین عکس از ماه

بیا برای چند لحظه خودمون رو به دست آسمون بسپریم

چشم انداز او این بود که یک هم ترازی کمیاب از ماه رو با «گنبد باسیلیکای سوپرگا» و «قله مونویسو» در کوه های «آلپ کوتیان» ثبت کنه. ثبت این عکس دشوار شامل شش سال مشاهده دقیق مراحل ماه، موقعیت اون در افق و شرایط آب و هوایی بود. موفقیت پس از سال ها مطالعه دقیق این متغیر ها و انتظار صبورانه برای شرایط ایده آل به دست آمد و نتیجه این صبر، خلق عکسی کمیاب شد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد