شناسه خبر: ۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

تخت خواب های ترسناک | مرتفع ترین تختخواب

ترسناک ترین تخت خواب دنیا | اینجا خوابیدن جرأت می خواد + تصاویر

اولین چیزی که برای خوابیدن و محل خوابمون به ذهنمون میاد داشتن آرامشه. چیی که تختخوابی که در ادامه میبینید بهتون نمیده و فقط اگه شجاع هستید باید امتحانش کنید!

ترسناک ترین تختخواب

پر بازدید

ترینی‌ها :

خواب برای رسیدن به آرامش و استراحت ذهن و جسم اهمیت زیادی داره. اما یک سری افراد چون هیجان دوست دارن، میخوان ترسناک ترین تخت خواب ها رو تجربه کنن. یکی از این جاها، خوابیدن در ارتفاع هست. برای شما ترسناک ترین تخت خواب چی میتونه باشه؟ در ادامه مرتفع ترین هاموک رنگی رو می بینید که به ترسناک ترین تخت خواب دنیا هم شهرت داره!

تجربه خواب بین زمین و آسمون

این هاموک رنگی، ظرفیت و تحمل وزن 15 انسان بالغ را دارد. برای پایین آمدن از آن، افراد هیجان‌ دوست و با دل‌ و جرات باید از طریق این شبکه که حدود 80 متر طول دارند، روی یک طناب باریک و وسط آسمان و زمین راه بروند.

مرتفع ترین تختخواب دنیا

البته یک منفذی هم در میان هاموک در نظر گرفته شده تا پاراشوترها از آن پایین بپرند و پرواز در هوا را تجربه کنند. آیا شما جرات خوابیدن روی این تخت خواب ترسناک میان زمین و آسمان را دارید؟

وحشتناک ترین تختخواب دنیا

«هاموک»، تختخواب‌های ننومانندی هستند که با طناب دوخته می‌شوند و عموما برای نصب میان دو درخت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما فردی ورزشکار و هیجان‌دوست به نام  اندی لوییز نشان داد کارهای دیگری هم می‌توان با آن انجام داد. او وسط آسمان در میان کوه‌هایی که فاصله زیادی از هم دارند همانند عنکبوت شروع کرده است به تار تنیدن و هاموک دوختن!

ترسناک ترین تختخواب دنیا

البته لوییز به تنهایی این پروژه عظیم را انجام نداده است. برای ساخت این هاموک تارمانند، 50 نفر به مدت سه روز کامل تلاش کرده‌اند. این هاموک عنکبوتی از 14 هزار طناب رنگی ساخته شده تا محلی برای دورهمی‌های افرادی باشد که به آدرنالین معتاد هستند و دایم دلشان هیجان و ترس و لذت می‌خواهد.

مرتفع ترین تختخواب

ترسناک ترین تختخواب

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد