شناسه خبر: ۳۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین مرگ ها | عجیب ترین مرگ ها در جهان

10 تا از احمقانه ترین مرگ ها در دنیا | مرگ بخاطر بوسیدن ماه؟ + تصاویر

در ادامه 10 تا عجیب ترین مرگ ها در دنیا رو می بینید که به دلایلی رخ دادن که باور کردنی نیست!

عجیب ترین مرگ های دنیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

زندگی در هر صورت پایان می پذیره و هر کسی ممکنه مرگ متفاوتی داشته باشه! اما برخی از مرگ ها با عنوان عجیب ترین مرگ ها در دنیا شناخته میشن. دلیلش هم اینه که این نوع مردن ها به دلایلی رخ داده که ممکنه اینقدر مسخره باشه که انسان رو بهت زده میکنه و به همین دلیل هم با عنوان عجیب ترین مرگ ها در دنیا شناخته می شن. در ادامه 10 مورد از عجیب ترین مرگ ها در دنیا رو براتون قرار دادیم.

مسخره ترین مرگ ها در دنیا

  • مرگ به خاطر ریش بلند

مرگ بخاطر ریش بلند

در سال 1567، هانس استینگر اتریشی به خاطر ریش‌هایش معروف بود. ریش این مرد آنقدر بلند بود که به زیرپایش می‌رسید.  در یک حادثه آتس‌سوزی و هنگام کمک به مردم، ریش‌های هانس زیر پایش گیر کرده و تعادل خود را از دست می‌دهد و پس از اینکه به شدت با زمین برخورد می‌کند گردنش می‌شکند و می‌میرد. در نهایت تصمیم بدی بود هرچند برای برخی ممکن است جالب باشد.

  • مرگ بخاطر ایفای نقش

گارت جونز، بازیگر تلویزیونی انگلیسی در سال 1958 نقشی را در یک سریال تلویزیونی برعهده گرفت که در سکانسی از آن قرار بود یک حمله قلبی داشته باشد. متاسفانه، جونز دقیقا در همان لحظاتی که این صحنه را بازی می‌کند یک حمله قلبی را تجربه کرده و همکاران او فکر می‌کنند که او فقط نقش بازی می‌کند و در نهایت، میمیرد.

عجیب ترین انسان های تاریخ جهان که باور نمی کنید وجود داشتن + ویدئو و تصاویر

  •  از خنده مردن

مرگ بخاطر خنده

همه اصطلاح” از خنده مردن” را شنیده‌ایم اما ظاهرا این گفته حقیقت دارد، چرا که گفته می‌شود فردی به نام کرایسپوس سولی که یکی از فیلسوفان یونانی بود پس از اینکه یک خر را می‌بیند که انجیر می‌خورد از خنده زیاد می‌میرد. ظاهرا منظره بسیار خنده دار بوده است.

  • مرگ بخاطر قانون عدم لمس ملکه

مرگ بخاطر عدم لمس ملکه

در سال 1880، ملکه‌ای به نام سوناندا کوماریاتانا از تایلند غرق شد. این اتفاق در حالی بود که اطراف او افراد زیادی بودند که می‌توانستند به او کمک کنند اما یک قانون مانع از کمک به او شد. طبق قانون این کشور هیچکس حق نداشت تحت هیچ شرایطی با زن سلطنتی تماس داشته باشد یا او را لمس کند و در صورت این کار به مرگ محکوم می‌شد.

  • غرق شدن در سیل نوشیدنی

غرق شدن در نوشیدنی

در سال 1814 نه یک نفر، بلکه هشت نفر در یک کارخانه‌ی تولید نوشیدنی بعد از ترکیدن مخزن بزرگ نوشیدنی در لندن و فوران آن در خیابان‌ کشته شدند. بعضی از این افراد خفه شده و برخی دیگر بر اثر آسیب‌دیدگی جانشان را از دست دادند.

  • مرگ بخاطر اثبات خودکشی تصادفی

مرگ بخاطر اثبات خودکشی

یکی از وکلای امریکایی برای اینکه نشان دهد چگونه قربانی با خودکشی اتفاقی خود را کشته است به طور تصادفی در وسط دادگاه به سر خود شلیک کرد و جان باخت. با وجود مرگ، او در این پرونده به پیروزی رسید.

 

  • مرگ بخاطر بوسه بر ماه

مرگ لی پو

لی پو شاعر بزرگ تاریخ ادبیات چین زمانی که در حال قایق سواری بر روی رود یانگ بود، قصد بوسیدن نور ماه را نمود اما نمی دانست که تاوان بوسیدن نور ماه به قیمت جان او خواهد بود. گفته شده است که او هنگامی که می خواست نور ماه را ببوسد، از قایقش در رود یانگ تسه پایین افتاد و غرق شد.

  • سقوط گاو از سقف

در سال ۲۰۱۳ میلادی یک مرد برزیلی به نام ژائو ماریا دِسوزا در خواب به سر می‌برد که ناگهان یک گاو از سقف به پایین سقوط می‌کند و روی او می‌افتد. این فرد پس از اعزام به بیمارستان در اثر خونریزی داخلی میمیرد. از قضا، این گاو روی تپه کنار خانه این فرد در حال چرا بوده که روی سقف پا می‌گذارد. حیوان از ارتفاع ۲٫۴ متری افتاده و دقیقا روی آقای دسوزا می‌افتد.

  • مرگ بخاطر مصرف آب هویج

مرگ بخاطر آب هویج

باسیل براون که گفته می‌شود یک فرد افراطی در حفظ سلامت خود بود به دلیل مصرف زیاد آب هویج زندگیش به پایان رسید. براون هر روز یک گالن آبمیوه سبزیجات می‌نوشید که به مرگ او ختم شد.

  • اثبات شکستنی نبودن شیشه پنجره

گری هوی، وکیل کانادایی، فکر می‌کرد پرت کردن خود از پنجره دفترش ایده هوشمندانه‌ای است تا نشان دهد شیشه‌های پتجره غیرقابل شکستن هستند. هوی اشتباه کرد. اشتباهی مرگبار. او از دفترش که در طبقه چهارم ساختمان اداری بود افتاد و مرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد