شناسه خبر: ۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

کیک تولد | ایده کیک تولد | عکس کیک تولد

اینجا واسه هر سلیقه ای کیک تولد پیدا میشه! | خاص ترین ایده های کیک تولد + تصویر

در ادامه یه سری از جذاب ترین ایده های کیک تولد رو میبینید که مطمئنا برای تولدت بهترین انتخابن!

کیک تولد

پر بازدید

ترینی‌ها :

دلتون میخواد برای تولدتون کیک تولد خاص و متفاوتی داشته باشید؟  فرقی نداره یک جشن دو نفره بخواید بگیرید و یا تعداد مهماناتون برای تولد زیاد باشن، کیک تولد باید خاص و متفاوت باشه. در ادامه یک سری ایده جذاب کیک تولد رو براتون قرار دادیم.

ایده جذاب برای کیک تولد

وز تولد و کلا تولد گرفتن تقریبا برای هر کسی مهم و خاصه و هم تلاش میکنن که این روز رو به بهترین نحو اجرا کنن.

پر مصرف ترین کیک های تولد کیک های اسنفجی وانیلی، شکلاتی و کیک هایی با تیکه های میوه مثل موز و گردو هستند. یکی از بخش های جذاب کیک تولد احتمالا تزیینش هست که برگرفته از ذوق و خلاقیت اون شخص هست. تزیین کیک تولد به عنوان بخش بصری و یه جورایی نتیجه ی کیکی هست که شاید ساعت ها براش زحمت کشیده شده هست و بخش کامل کننده ی پخت کیک تولد محسوب میشه تا جایی که تزیین کیک تولد میتونه اون کیک رو خوشمزه تر نشون بده و کیفیت جشن تولد رو بالاتر ببره.

 

این که چه شکلی یا طعمی یا نوعی از کیک تولد رو برای جشن تولد تهیه کنیم کاملا به سلیقه ی فردی که تولدشه مربوطه. جنسیت و سن و علایق و سلایق و … هر فرد روی کیک مورد علاقه ش برای جشن تولدش تاثیرگذاره. دقیقا به همین خاطر هست که هزاران هزار نوع کیک تولد در دنیا ساخته میشه تا سلیقه ی اشخاص رو پوشش بده.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    چه کیک های خوشگلی

  • ناشناس ارسالی در

    ساده و شیک 👍

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد