شناسه خبر: ۲۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین آرزو های دنیا | آرزوی عجیب مرد ژاپنی

تبدیل شدن یک مرد ژاپنی به سگ؛ تحقق احمقانه ترین رویای دنیا! + عکس

یک مرد جوان که همیشه رویای تبدیل شدن به سگ را در سر داشته، بلاخره به آرزوی خود رسید و به سگ تبدیل شد. اما چطور؟ با هم ببینیم.

مرد جوان

پر بازدید

ترینی‌ها :

آرزوی عجیب این مرد ژاپنی همه رو شگفت زده کرد. این مرد جوان ژاپنی که همیشه رویای تبدیل شدن به سگ رو در سر داشته به آرزوی خودش رسید. این مرد جوان با پرداخت مبلغ بسیار زیادی تبدیل به سگ شد و به آرزوی عجیب خود رسید.اما چطور این اتفاق افتاده؟ در ادامه بیشتر در مورد این آرزوی عجیب مرد جوان  ژاپنی بخوانید.

مردی که تبدیل به سگ شد!

یک مرد ژاپنی به نام توکو (toco) که در پلتفرم های مختلف مجازی هم حضور فعالی دارد با حدود 16 هزار دلار یا همون 2 میلیون ین، تبدیل به سگ شد.

توکو علاقه شدید به حیوانات چهارپا داشته و همیشه دوست داشته یک سگ باشه. تصمیم میگیره به کمک شرکت zeppet که یک شرکت طراحی و تولید لباس برای تلویزیون هست، تبدیل به سگ مورد علاقه خودش، نژاد collie بشه.

مرد

این شرکت با تولید کاستومی دقیقا به شکل سگ، که حدود 40 روز روند تولیدش طول کشیده، رویای توکو را به حقیقت تبدیل کرد.

این پرنده در هر دقیقه 62 بار رنگ عوض می کنه! + فیلم

جالبه بدونید که توکو، این مرد جوان،  برای اینکه تبدیل به سگ بشه حتی آموزش دیده تا شبیه به سگ رفتار کنه. توکو این موضوع را از دوستانش هم مخفی کرده و با نام مستعار توکو در شبکه های مجازی ویدیوهایی از خودش منتشر کرده است.

مرد سگی

شما چه نظری نسبت به این کار دارید؟

آیا این خبر مفید بود؟

  • سمانه ارسالی در

    ای خاکبرسرش آرزوی دیگری نداشت که بکند آروزی سگ شدن داشت دیوانه مرد اینهمه پول داده برای سگ شدن خاکبرسرش کنن

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد