شناسه خبر: ۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

خرید دفتر ارزان در تهران | خرید نوشت افزار با قیمت مناسب در تهران

مرکز خرید لوازم التحریر ارزان در تهران + آدرس و توضیحات

مرکز خرید نوشت افزار و لوازم التحریر ارزان با قیمت مناسب در تهران به همراه آدرس محل خرید لوازم التحریر ارزان در تهران را در ادامه بخوانید.

لوازم التحریر

پر بازدید

ترینی‌ها :

فصل بازگشایی مدارس نزدیک است و یکی از دغدغه های خانواده ها خرید لوازم التحریر و نوشت افزار ارزان قیمت برای مدرسه است. در تهران مراکز خریدی وجود دارد که لوازم التحریر و نوشت افزار را با قیمت ارزان تری نسبت به بازار ارائه می دهند. در ادامه این بخش از ترینی ها آدرس مرکز خرید ارزان قیمت در تهران را برای شما خواهیم آورد.

معرفی بازار لوازم التحریر ارزان در تهران

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید لوازم التحریر عمده، بازار بین الحرمین است. بازار بین‌الحرمین یکی از راسته‌های بازار بزرگ و تاریخی تهران است که در نزدیکی مسجد شاه قرار دارد. با آغاز سال تحصیلی جدید، رفت و آمد و ازدحام جمعیت در این بازار به بالاترین حد خود می‌رسد؛ چرا که انواع لوازم التحریر و نوشت‌افزار با قیمت‌های مناسب و برندهای مختلف به‌صورت عمده و تک در این بازار به فروش می‌رسد. برای خرید از بازار آن هم در زمان آغاز سال تحصیلی جدید، باید صبر و حوصله بالایی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر لیست خرید لوازم التحریر و نوشت افزار مورد نیاز خود را در آن شلوغی بازار تهیه کنید. در بازار بین‌الحرمین، مانند بقیه بازارها خبری از سوپرمارکت و خوراکی نیست، سعی کنید همراه خود آب معدنی و خوراکی داشته باشید؛ چرا که قطعا خرید شما طولانی خواهد شد.

دسترسی به بازار لوازم التحریر ارزان در تهران

برای اینکه بتوانید خیلی راحت‌تر به خرید لوازم التحریر از بازار تهران بپردازید، بهتر است برای رفتن به بازار از مترو استفاده کنید. برای رساندن خود به بازار، خط یک مترو را سوار شوید و در ایستگاه 15 خرداد از قطار پیاده شوید. راه دیگری هم برای رسیدن به بازار وجود دارد. می‌توانید از پایانه آزادی سوار تاکسی‌هایی که مسیرشان چهارراه گلوبندگ است بشوید و بعد از گذشتن از سبز میدان و بازار زرگرها، به پله نوروز خان نزدیک شوید. بعد از این که به پله نوروز خان رسیدید، باید بعد از ورودی مسجد امام به سمت چب تغییر مسیر بدهید، به اولین دوراهی که رسیدید، به سمت راست حرکت کنید. بعد از آن به بازار بین الحرمین تهران می‌رسید.

علاوه بر این هر ساله در آستانه سال تحصیلی نمایشگاه لوازم التحریر در تهران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد