شناسه خبر: ۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

بزهای مراکش که روی درخت زندگی می کنند

بزهای درختی یکی مهمترین جاذبه های مراکش + تصاویر

بزهای درختی مراکش یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری و جاذبه طبیعی کشور مراکش هستند.

بز درختی

پر بازدید

ترینی‌ها :

در کشور مراکش، بزها ماهرترین موجوداتی هستند که می توانند از همه چیز بالا بروند. آن ها حتی از عمودترین صخره ها هم بالا می روند تا بتوانند به غذایی که دوست دارند برسند. البته بزهایی که در مراکش زندگی می کنند، دقیقا به همین دلیل از درختان بالا می روند تا غذای موردعلاقه شان را پیدا کنند.

بز درختی

بزهایی که در این منطقه زندگی می کنند و خاص همین کشور هستند، پاهای شکاف داری دارند. هر سم این بزها دارای ۲ انگشت است که این انگشتان می توانند حالت پخش بگیرند و تعادل آن ها را بر بالای درخت حفظ کنند در حالیکه هر انگشت به تنهایی بسیار نرم و شکننده است.

10 تا ازبهترین مقاصد داخلی برای سفر در پاییز | پاییز کجاها خوش می گذره ؟

این بزها ۲ انگشت دیگر هم در بالای پاهای خود دارند، البته این انگشتان در گونه های دیگری از حیوانات مانند گربه ها و سگ ها هم وجود دارد و به آن ها کمک می کند تا خودشان را از درختان بالا بکشند و یا در صخره های با شیب زیاد موقع پایین آمدن راحت تر این کار را نجام دهند، با این تفاوت که این ۲ انگشت در بزها بسیار قوی تر است.

بز درختی

این درخت آرگان بومی بیابان های مراکش و جزایر تیندوف در غرب منطقه ی مدیترانه است. علاوه بر این، میوه ای که در بالای این درختان می روید، منبع غنی ای از روغن است و مردم مراکش از این میوه تجارت می کنند و می توانند در آمد خوبی کسب کنند. این میوه حدود ۲ تا ۴ سانتیمتر طول دارد و دارای هسته ای بسیار سخت و بدنه ای تازه و آبدار است که بخشی است که بزها آن را می خورند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد