علت آتش سوزی کاخ سامرست | ویدیوی آتیش سوزی کاخ سامرست لندن

(ویدیو) آتش سوزی عجیب در کاخ سلطنتی سامرست هاوس در لندن

در حادثه ای عجیب و متاثر کننده کاخ سامرست لندن که یک بنای خیلی قدیمی است در آتش سوخت.ویدیوی لحظه آتش سوزی را ببینید.

شناسه خبر: ۷۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

کاخ سامرست هاوس در لندن دیروز در حادثه ای عجیب و ناراحت کننده آتش گرفت.این بنای عظیم 250 ساله که جزوی از آثار و بناهای تاریخی لندن بود آتش گرفت و هنوز هم علت آن مشخص نیست.در ادامه ویدیو هایی از این اتفاق غم انگیز میبینید.

گزارش‌ها از وقوع آتش‌سوزی در سامرست هاوس در لندن، پایتخت انگلیس خبر می‌دهند.طبق گزارش ها ۱۰۰ آتش‌نشان برای مهار آتش در مرکز هنری فرهنگی سامرست هاوس تلاش می‌کنند؛ ۱۵ خوروی آتش نشانی در محل حضور دارند.

بیش از ۱۲۵ آتش‌نشان روز شنبه ۱۷ اوت (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) برای مهار آتش‌سوزی در بنای تاریخی «سامرست هاوس» لندن به محل حادثه اعزام شدند.

در تصاویر، ستونی از دود را می‌توان دید که از این ساختمان نئوکلاسیک که به‌عنوان یک مرکز هنری استفاده می‌شود، بلند شده و شعله‌های آتش از پشت بام آن زبانه می‌کشد.

تصاویر شگفت انگیز شبیه سازی شده از دوران اوج قدیمی ترین شهر های دنیا!

این ساختمان تاریخی-هنری هم اکنون به طور کامل به روی عموم بسته شده است و پیش‌بینی می‌شود که رفت و آمد و ترافیک در مناطق مجاور آن همچنان دچار اختلال باشد.

علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که اولین تماس اضطراری در ساعت ۱۱:۵۹ روز شنبه به وقت محلی دریافت شد.

کاخ سامرست

یکی از سخنگویان آتش‌نشانی لندن گفت: «اکیپ‌های آتش‌نشانی در حال مهار شعله‌های آتش در بخشی از سقف ساختمان هستند.»

همچنین، دو عدد از نردبان‌های ۳۲ متری آتش‌نشانی برای پشتیبانی از عملیات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شده‌اند.

این سخنگو تایید کرد که سامرست هاوس به طور کامل به روی عموم بسته شده است و انتظار می‌رود ترافیک در منطقه اطراف نیز همچنان برقرار باشد.

این مکان قرار بود روز شنبه میزبان یک رویداد رقص بریک باشد، اما این مراسم به دلیل آتش‌سوزی لغو شد.

کاخ سامرست

این مرکز هنری در بیانیه‌ای گفت: «همه کارکنان و مردم در امنیت هستند و محل بسته است. آتش‌نشانی لندن به سرعت وارد عمل شد و ما در حال همکاری بسیار نزدیک با آن‌ها برای کنترل گسترش آتش هستیم.»

ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می دهد که دود به هوا و بالای پایتخت انگلستان بلند شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد