شناسه خبر: ۷۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

مشخصات کلیسای مرغی | عکس های کلیسای مرغی | آدرس کلیسای مرغی

عجیب ترین کلیسای دنیا ، کلیسای مرغی اندونزی! + تصویر

عجیب ترین کلیسای دنیا با شکل و شمایل شبیه مرغ که در جنگل های اندونزی ساخته شده است.در ادامه عکس ها و داستان آن را ببینید.

کلیسای مرغی

پر بازدید

ترینی‌ها :

در دل جنگل های اندونزی کلیسای بسیار عجیب و غریبی وجود دارد که کاملا به شکل یک مرغ طراحی شده است و تبدیل به یک جاذبه گرشگری بسیار جذابی در اندوزی شده است که داستان عجیب تری هم برای ساختش وجود دارد.

در جنگل‌های اندونزی یک ساختمان بسیار عجیب وجود دارد که شبیه به یک مرغ بزرگ است. این مکان که به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده به زبان محلی Gereja Ayam نامیده می‌شود و به‌معنای کلیسای مرغی است.این کلیسا در دامنه ی تپه های مگالند در جاوه قرار دارد

کلیسای مرغی

داستان عجیب این کلیسا:

این مکان عجیب و غریب برای اینکه کلیسا شود طراحی شده ولی طبق سخن سازنده آن، این بنا نه یک کلیسا است و نه یک مرغ. دنیل آلامسجاه ۶۷ساله سازنده این بنا می‌گوید سال۱۹۸۸، پس از نماز شب به خواب می‌رود و در خواب کبوتری با بال‌های سفید برفی می‌بیند که در بالای تپه آرام گرفته است. سپس صدایی در خواب به او می‌گوید که یک اتاق برای پرستش و عبادت به شکل یک مرغ بسازد. این تپه همان جایی است که او در خواب دیده. او می‌گوید شاید به‌خاطر اعتقاد من به دین مسیح، مردم فکر می‌کنند که من یک کلیسا ساخته‌ام، ولی در حقیقت این مکان کلیسا نیست، من یک عبادتگاه ساخته‌ام برای کسانی که به خدا اعتقاد دارند.

بیابون عجیبی که تو یه روز ۳ بار رنگ عوض میکنه!! + عکس

کلیسای مرغی

ویژگی‌های کلیسای مرغی:

  • طراحی منحصر به فرد: این بنا با طراحی بسیار عجیب و غریب خود، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. شکل کلی ساختمان شبیه به یک مرغ بزرگ است و جزئیات آن نیز با دقت طراحی شده‌اند.
  • محل عبادت: اگرچه سازنده این بنا ادعا می‌کند که این مکان یک کلیسا نیست، اما بسیاری از مردم آن را به عنوان یک مکان مقدس برای عبادت در نظر می‌گیرند.
  • جاذبه گردشگری: کلیسای مرغی به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری اندونزی تبدیل شده است. سالانه هزاران گردشگر از سراسر جهان برای دیدن این ساختمان عجیب و غریب به این منطقه سفر می‌کنند.

کلیسای مرغی

چرا باید از کلیسای مرغی دیدن کرد؟

  • تجربه یک معماری منحصر به فرد: اگر به معماری‌های عجیب و غریب علاقه دارید، دیدن کلیسای مرغی می‌تواند برای شما تجربه بسیار جالبی باشد.
  • کشف یک داستان جذاب: داستان ساخت این بنا و اعتقادات سازنده آن می‌تواند برای شما بسیار جالب باشد.
  • فرصت عکاسی: این بنا با طراحی خاص خود، پس زمینه بسیار زیبایی برای عکاسی فراهم می‌کند.

دودکش جن ، بنایی عجیب و شگفت انگیز در زنجان + عکس و آدرس

البته باید مراقب باشید:گردشگران هنگام ورود باید بسیار احتیاط کنند . آلکس کورنیاوال یک گردشگر است که راجع به این مکان می گوید: 5 ستون از 8 ستون اصلی این بنا در حال فرسایش و فرو ریختن است ،هیچ کدام از اتاق ها نور ندارد ، حتی ممکن است خفاش هم به سمت شما حمله کند.

این بنا 15 اتاق دارد که یکی از اتاق ها 3 سرویس بهداشتی دارد که شامل لطف گردشگران شده و تصاویر زنان و نقاشی های بسیاری روی دیوار های آن کشیده اند.

کلیسای مرغی

کلیسای مرغی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد