شناسه خبر: ۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

معرفی کافه هری پاتر | کافه جادویی هری پاتر در تهران | آدرس کافه هری پاتر تهران

جادویی ترین کافه تهران | به دنیای هری پاتر سفر کن + عکس

اگه دوست داری به دنیای جادویی هری پاتر سفر کنی حتما رفتی تهران یه سر به کافه هری پاتر بزن تا خاطرات بچگیت برات زنده بشه.

1707552338_9756470

پر بازدید

ترینی‌ها :

این روزها مشتاقان هری پاتر با دو کافه هری پاتر در تهران آشنا هستند. یکی از آنها به تازگی کارش را شروع کرده اما اولین کافه هری پاتر سابقه‌ای طولانی دارد، گرچه در طی این سال‌ها چندباری ناچار به تغییر مکان خود شده است. مدیران این کافه از متولدین اواخر دهه 60 هستند، از همان نسل اولی که شیفته هری پاتر شدند. ایده اول آنها راه‌اندازی مکانی بوده که علاقمندان به هری پاتر به آنجا بیایند. کم‌کم علاوه بر کافه که با نشانه‌های مرتبط با داستان هری پاتر تزئین شده بود ایده‌های دیگری هم به آن اضافه شد. با ما همراه باشید تا با کافه هری پاتر بیشتر آشنا بشین.

یکی از این ایده‌ها راه اندازی فروشگاه بود، جایی که می‌توان عصای جادویی، نقشه، عینک و بسیاری ملزومات نامبرده در داستان و  اشیای مختلف مزین به اسم و تصویر هری پاتر را خرید. در بین همه اشیا چوبدستی از بیشترین محبوبیت برخوردار است.

10 تا از پرطرفدارترین رستوران های موسیقی زنده تهران + آدرس و تصاویر

کافه هری پاتر

فروشگاه کافه مدام محصولات جدیدی برای طرفداران عرضه می‌کند که خودش دلیل موجهی برای سرزدن چندباره به این کافه است. محصولاتی که حتی اگر اهل هری پاتر نباشید هم دیدنشان لذت‌بخش و جالب است.

کافه هری پاتر

طبیعی است که این قسمت یکی از پرطرفدارترین بخش‌های کافه است و البته در کنار آن کتاب هری پاتر هم برای مطالعه و هم برای فروش وجود دارد. نسخه‌های انگلیسی کتاب هم موجود است و جالب است بدانید که کتاب مصور هری پاتر که مدتی در اینجا عرضه می‌شده با وجود قیمت بالا فروش خوبی داشته.

در کتابخانه کافه البته کتاب‌های دیگری هم هست، کتاب‌های ژانر فانتزی و جادو که برای علاقمندان به هری پاتر می‌توانند خواندنی باشند.

رستورانی که در کاسه‌ توالت غذا سرو میکنه + تصاویر

دکور و فضای داخلی کافه کاملا هری پاتری آماده شده، از عکس‌ شخصیت‌ها بگیر تا رده‌های گروه‌بندی و آینه کدری که رویش نوشته شده: اگر تصویر خودت را در این آینه می‌بینی یعنی تو جادوگری!

کافه هری پاتر

همین فضا باعث شده که عده زیادی همیشه در حال عکاسی در آنجا باشند و البته کودکان و نوجوانانی که دوست دارند کلاه جادوگری را بر سر بگذارند یا با جاروها عکس بگیرند.

ایده جالب دیگر کافه نامگذاری نوشیدنی‌های کافه به اسم شخصیت‌های کتاب است. ایده‌ای که حتی روی انتخاب مشتری‌ها هم تأثیرگذار است و نوشیدنی گریفیندور هم بخاطر طعم و هم نام این شخصیت از همه پرطرفدارتر است. دابی هم از دیگر خوردنی‌های پرطرفدار این کافه است که بی‌ربط به جذابیت شخصیت دابی نیست. حتی شده که افرادی برای خوردن یک قهوه به کافه آمده‌اند اما با دیدن فهرست جذاب، انتخاب دیگری انجام داده‌اند.

اکثر مشتریان کافه از دوستداران هری پاتر هستند و با دیدن فضا بسیار ذوق‌زده می‌شوند اما نباید فکر کنیم که بیشتر آنها را گروه کودک و نوجوان تشکیل می‌دهند، برعکس؛ بیشتر کسانی که به کافه می‌آیند بزرگسالانی هستند که به این داستان علاقه دارند یا بخشی از نوجوانی خود را با این داستان سپری کرده‌اند. جالب اینجاست که افرادی هم بوده‌اند که اصلا با داستان هری پاتر آشنایی نداشته‌اند اما بخاطر جذابیت کافه به آن علاقمند شده‌اند.

کافه هری پاتر

از دیگر ایده‌های جذاب کافه امکان گرفتن تولد با کیک هری پاتر است. کسانی که مایل به گرفتن جشن تولد خود در این کافه باشند می‌توانند دقیقا همان کیک داستان هری پاتر را سفارش بدهند و بیش از پیش ذوق‌زده بشوند!

قدیمی ترین کافه های تهران که پاتوق مشهورترین ایرانی ها بود! + آدرس و تصاویر

بیشتر کارکنان کافه از علاقمندان هری پاتر هستند. یکی از کارکنان کافه با نام سعیده که خودش از متولدین دهه 80 و علاقمند هری پاتر است، شروع آشنایی‌اش با هری پاتر را از بازی‌اش می‌داند و پس از آن با دیدن فیلمش به آن علاقمند شده. او با اینکه کتاب هری پاتر را نخوانده اما عقیده دارد که حتما کتاب جزئیات جذابتر و خواندنی‌تری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد