شناسه خبر: ۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

برترین های مقاصد گردشگری جهان از نظر مجله تایم

جاذبه های برتر جهان از نظر مجله تایم اعلام شد!

به تازگی مجله تایم فهرستی از 100 جاذبه برتر جهان برای بازدید و اقامت معرفی کرده است که در این مطلب به 2 مورد اشاره میکنیم.

dubai

پر بازدید

ترینی‌ها :

هرساله مجله تایم فهرستی از برترین های مقاصد گردشگری جهان از نظر برترین مکان ها یا جاذبه های گردشگری با عنوان «برترین مکان های جهان در سال 2024 میلادی» ( worlds greatest place) منتشر میکند.امسال نیز مجله تایم با دعوت از خبرنگاران و مشترکان خود در سراسر جهان و همچنین فراخوان نامزدی اماکن مختلف در سراسر جهان از جمله هتل ها_کشتی های کروز_رستوران ها_جاذبه ها_موزه ها_پارک ها و غیره...فهرستی از 100 مکان برتر جهان برای اقامت و بازدید در سال 2024 میلادی را به انتخاب کارشناسان معرفی کرده است.

در این فهرست دو جاذبه به نام های هتل تازه تاسیس « وان زعبیل دبی »( one zabeel ) و جاذبه « خانه ادیان ابراهیمی ابوظبی» ( abrahamic family house )نیز به چشم میخورد .

خانه ادیان ابراهیمی ابوظبی 

در منطقه سعدیات کالچر ابوظبی ( Saadiyat Cultural District) واقع شده است. این مکان که در سال ۲۰۲۳ میلادی افتتاح شده، شامل یک مسجد، یک کلیسا و یک کنیسه است. مجله تایم در توصیف این جاذبه گفته است: «خانه ادیان ابراهیمی ابوظبی ترکیبی از یک مسجد، کنیسه و کلیسا است که قصد دارد درک متقابل را ترویج دهد؛ موضوعی که امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.»

خانه ادیان

خانه ادیان

ادیان

وان زعبیل دبی

این هتل زیبا که اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی افتتاح شده است، به‌دلیل داشتن یک ساختمان سه‌طبقه معلق افقی به‌نام «لینک» (The Link)، که دو برج هتل را به‌هم متصل کرده است، شهرت جهانی دارد. وان زعبیل علاوه‌بر طراحی چشمگیر، چشم‌انداز خیره‌کننده از شهر و رستوران‌های ستاره‌میشلن خود، طولانی‌ترین استخر بی‌نهایت معلق امارات متحده عربی را نیز در خود جای داده است.

(ویدیو) بلند ترین استخر ۳۶۰ درجه جهان در دبی! + تصویر                    

Dubai-One-Zaabeel

934007

one-zaabeel-residences-heart-of-dubai-by-ithra-2-800x600

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد