شناسه خبر: ۶۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

خرید قیمت پایین در ترکیه | لباس ارزان در ترکیه | پاساژهای قیمت مناسب ترکیه | مراکز خرید ارزان ترکیه

ارزون ترین پاساژهای استانبول برای خرید به صرفه ولی با کیفیت! + آدرس

اگر قصد سفر به استانبول ترکیه و خرید لباس رو دارید بهتره سری به پاساژهایی که بهتون معرفی می کنیم بزنید و از خریدتون حسابی راضی برگردید.

ارزان ترین مراکز خرید استانبول

پر بازدید

ترینی‌ها :

قصد خرید از ترکیه رو دارید اما نمی دونید کجا قیمتها مناسب تره؟ ارزون ترین مراکز خرید استانبول ترکیه رو در این مطلب به شما معرفی می کنیم. وقتی بحث خرید باشد، استانبول هیچکس را بی نصیب نمی گذارد. درست است که مراکز خرید لوکس از امکانات زیادی برخوردارند، اما مراکز خرید مقرون به صرفه زیادی هم در استانبول وجود دارد که انواع قیمت ها در آن ها به چشم می خورد. در این ویدیو چند مورد از مراکز خرید استانبول ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم.

مرکز خرید اوتلت اولیویوم استانبول (Olivium Outlet Center)

این مرکز خرید که در منطقه زیتون بورنو، خیابان پروفسور موامر آکسوی قرار دارد، از مراکز خرید ارزان استانبول محسوب می شود که بین ایرانی ها نیز سرشناس است. این مرکز از امکانات تفریحی مانند سینما و محیط بازی برای کودکان نیز برخوردار است. قیمت ها در مرکز خرید اوتلت اولیویوم اصولا پایین تر از سایر مراکز خرید استانبول است.

مرکز خرید هر کالا با قیمت مناسب از تهران + آدرس

اگر قصد دارید به این مرکز خرید بروید،‌ پیشنهاد می کنیم سه شنبه را برای سفر انتخاب کنید،‌ چرا که در این روز،‌ این مرکز خرید اجناس خود را با بیشترین تخفیف ارائه می دهد. در این مرکز خرید برندهایی مانند ال سی وایکیکی، دیفکتو، فلو، گلدن رز، ماوی، نایک و اسکیچرز و سایر برندها اجناس تک سایز و یا مربوط به سال گذشته خود را با قیمت بسیار ارزانتری نسبت به سایر مراکز خرید عرضه می کنند.

برای رفتن به این مرکز خرید از میدان تکسیم باید سوار اتوبوس خط ۹۳T شده و ظرف مدت ۴۵ دقیقه خود را به مرکز خرید اولیویوم برسانید.

آدرس: Beştelsiz, Prof. Muammer Aksoy Cad. No:30, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey
ساعت کار: از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید اوتلت اولیویوم استانبول

مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت استانبول (Venezia Mega Outlet )

مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت در منطقه قاضی پاشا واقع شده است. این پاساژ، سینما، فودکورت از مراکز خرید ارزان استانبول است و از امکاناتی نظیر اتاق کودک، مسجد، سرویس تاکسی، اتاق پرستاری برخوردار است و اغلب برندهای معتبر در این مرکز خرید وجود دارند.

در این پاساژ فروشگاه هایی مانند ال سی وایکیکی، کوتون، دیفکتو، گرتیس، واتسون، لافت، ماوی و سارار وجود دارند که اجناس خود از فروشگاه های دیگر خود در سایر مراکز خرید استانبول با قیمت ارزانتری به مشتریان ارائه می دهند.

شما می توانید طی مدت ۴۵ دقیقه و با استفاده از اتوبوس خط 336E و سپس با متروهای خط M7 و M2 خود را از میدان تکسیم به مرکز خرید ونیزیا برسانید.

آدرس: Küçükköy, Karadeniz Mahallesi Eski Edirne Asfaltı, Metris Kavşağı No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey
ساعت کار: از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لند استانبول

امیدواریم این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

اگر شما هم جایی رو میشناسید که در استانبول جنس های ارزون و با کیفیت بفروشند به ما در کامنتها معرفی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد