شناسه خبر: ۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

هتل زیرزمینی چین | نخستین هتل زیرزمینی | هتل واندرلند شانگهای

اولین هتل لوکس زیرزمینی دنیا داخل یک معدن متروکه+ فیلم

اولین هتل زیرزمینی دنیا در شهر شانگهای چین در سال ۱۳۹۷ ساخته شده جالبتر اینکه داخل یک معدن متروکه ساخته شده است.

اولین هتل زیرزمینی چین

پر بازدید

ترینی‌ها :

در این ویدئو می‌بینید که چینی‌ها از یک معدن متروکه اولین هتل زیرزمینی دنیا را ساختند. هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای، اولین هتل زیرزمینی دنیا، یک هتل ۵ ستاره بسیار لوکس و مجلل است که داخل یک معدن متروکه در سونگیجانگ (Songjiang) در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر شانگهای ساخته شده است.

 این هتل یک هتل زیرزمینی است و به گفته مسئولین پروژه، «اولین هتل زیرزمینی دنیا» به حساب می آید! هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای از بسیاری جهات خاص و منحصربفرد است. اما بدون شک جذاب ترین و هیجان انگیزترین نکته در مورد این هتل این است که ۱۶ طبقه از کل ۱۸ طبقه هتل در حقیقت زیر زمین ساخته شده است!

اولین هتل زیرزمینی دنیا یک هتل ۵ ستاره بسیار لوکس و مجلل است که داخل یک معدن متروکه در سونگیجانگ (Songjiang) در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر شانگهای ساخته شده است. این هتل حدود ۹۰ متر به زیر زمین می رود تا در نهایت به استخری پرآب و یک آبشار مصنوعی زیبا در انتهای معدن برسد. اولین هتل زیرزمینی دنیا دارای ۳۳۷ اتاق و سوئیت است.

عجیب ترین هتل های جهان، از هتل زرافه تا هتل کوه جادویی

هر اتاق دارای یک بالکن مشرف به صخره های روبرو و فضای رویایی هتل است و میهمانانی که در این اتاق ها اقامت می کنند می توانند از بالکن های گرد اتاقشان چشم انداز فوق العاده زیبایی را تماشا کنند. ساخت این هتل ۱۰ سال به طول انجامیده است و تیمی بسیار بزرگ مشغول ساخت و تکمیل آن بوده اند. انتظار می رود این هتل خاص با ویژگی های بی نظیری که دارد علاوه بر یک هتل ۵ ستاره، به یکی از جاذبه های گردشگری شانگهای هم تبدیل بشود!

هتل زیرزمینی چین

یکی از مزیت های اولین هتل زیرزمینی دنیا نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری شانگهای است. جاذبه هایی مثل باغ گیاهشناسی چنشان (Chenshan Botanic Gardens) و پارک ملی شیشان (Sheshan National Park) هم در فاصله نسبتا نزدیکی از این هتل قرار گرفته اند.

اولین هتل زیرزمینی دنیا در حقیقت بخشی از پروژه های بلندپروازانه معماری در چین است که در چند دهه اخیر و به دنبال رشد سریع اقتصادی چین رونق گرفته است. این هتل توسط شرکت طراحی بریتانیایی اتکینز (Atkins) طراحی شده که برخی از لوکس ترین هتل های دنیا مثل برج العرب دبی را هم در کارنامه کاری خود دارند. این تیم طراحی قدرتمند درست همانند طراحی برح العرب تلاش کرده اند محدودیت ها و موانع معماری کلاسیک را زیر پا بگذارند و اثری باورنکردنی و استثنائی بسازند.

هتل زیرزمینی چین

اولین هتل زیرزمینی دنیا در دامنه کوهستان شیشان قرار دارد و با فرودگاه هونگچیائو (Hongqiao Airport) تنها ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. هرچند قیمت دقیق اتاق های هتل هنوز اعلام نشده است اما برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت هتل اینترکانتیننتال واندرلند (وبسایت هتل اینترکانتیننتال واندرلند) مراجعه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان