شناسه خبر: ۵۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

صداهای شهر تائوس

علت شنیده شدن صداهای مرموز در این شهر آمریکا چیه؟

صدای زمزمه قطع نشدی در شهر تائوس، نیومکزیکو، یکی از بزرگترین اسرار حل نشده در آمریکا است!

شهر تائوس

پر بازدید

ترینی‌ها :

شهر تائوس یکی از شهرهای قدیمی در بیابان های آمریکا است. چیزی که شهر تائوس را عجیب و ترسناک کرده است، گزارش هایی از صداهایی است که مردم می شنود و این صداها قطع نمی شوند. در ادامه دلیل این صداها که باعث وحشت مردم از شهر تائوس شده است را بخوانید.

از دهه 1990، یک زمزمه مرموز در بیابان‌های تائوس، نیومکزیکو کشف شد. دانشمندی به نام جو مولینز، استادی که در دانشگاه نیومکزیکو مهندسی تدریس می‌کرد، با این صدا مواجه شد. پس از انجام برخی تحقیقات و پرسیدن از افرادی که در آن منطقه زندگی می‌کردند، او متوجه شد تنها حدود 2 درصد از مردم قادر به شنیدن این صدا هستند.

این افراد زمزمه تائوس را به صدای یک موتور دیزل ضعیف (مانند موتور کامیون یا قطار) تشبیه کردند. در حالی که دیگران آن را به عنوان یک وزوز یا زمزمه توصیف کردند. به طور خلاصه، این زمزمه یک فرکانس بسیار پایین است که فقط تعداد کمی از افراد می‌توانند آن را بشنوند. برخی از مردم محلی نیز این زمزمه را آواز کوهستان نامیده‌اند. برخی دیگر این زمزمه را به صدای ارواح تشبیه می‌کنند.

شهر تائوس

حتی برخی از مردم صداهای ضبط شده‌ای از سر و صدای عجیبی را که در نیومکزیکو شنیده بودند در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. در حالی که شنیدن این زمزمه برای برخی از افراد سخت است، گروه کوچکتری از مردم می‌توانند صدای زمزمه را بشنوند.

تا به امروز، دانشمندان نمی‌توانند دلیلی برای این زمزمه بیان کنند. رایج‌ترین نظریه این است که پوسته زمین در اطراف تائوس بسیار نازک است، بنابراین ممکن است خود زمین عامل این زمزمه باشد.

شهر تائوس

جمع‌بندی درباره زمزمه‌های شهر تائوس

اگر چه منشأ زمزمه های شهر تائوس و صداهای مرموز دیگر شهرهای جهان هنوز مشخص نیست اما در علم «بی‌توضیح» به معنای «غیرقابل‌توضیح» نیست. اتفاقات و چیزهای بی‌شماری مانند علت بیماری‌های مسری و ماهیت رعدوبرق در دنیای اطراف ما وجود دارند که در ابتدا مرموز و غیرقابل‌توضیح به نظر می‌رسیدند اما در نهایت از طریق علم پاسخ داده شدند. این امکان وجود دارد که زمزمه‌های شهر تائوس هم واقعی باشند و تنها منشأ آن‌ها هنوز ناشناخته باشد. همچنین ممکن است Taos Hum فقط یک توهم بوده و در ذهن و گوش کسانی که آن را گزارش می‌کنند وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد