شناسه خبر: ۵۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

هزینه سفر به استانبول | سفر به استانبول در بهار ۱۴۰۳

خرداد با چند تومان برم استانبول و برگردم؟ | قیمت سفر به استانبول در بهار 1403

شاید شما هم فکر کنید سفر کردن به استانبول هزینه زیادی لازم دارد اما اینطور نیست و در ادامه می توانید جدول هزینه های سفر به استانبول را ببینید.

استانبول

پر بازدید

ترینی‌ها :

سفر به ترکیه در میان ایرانیان بسیار محبوب است و استانبول گردی محبوب تر از هر جای دیگر. بنابراین اگر قصد دارید در بهار امسال ترکیه و استانبول را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنید، بهتر است قبل رفتن هزینه های سفر را بدانید. برای استانبول گردی بهار یکی از بهترین زمان هاست بنابراین با ما همراه باشید تا شما را با هزینه سفر به این شهر زیبای ترکیه آشنا کنیم.

قیمت تورهای استانبول بر اساس آژانس های مسافرتی

شهر استانبول ترکیه یکی از آن مقصدهایی است که همیشه و در هر ماه از سال ایرانیان زیادی راهی آنجا می‌شوند. اگر قصد سفر به استانبول ترکیه را در همین روزها دارید و می‌خواهید سریعا بلیت تهیه کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت تور گردشگری استانبول (لحظه آخری) بپردازیم.

با انتخاب تور لحظه آخری استانبول برای سه شب اقامت در هتل چهار ستاره Cumbali Plaza باید به ازای دریافت اتاق دو تخته ۱۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بپردازید. این در حالی است که قیمت اقامت در هتل چهار ستاره Nova Plaza Crystal برای چهار شب ۱۹ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان اعلام شده است. اگر قصد دارید تا اتاق یک تخته داشته باشید باید ۲۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هزینه کنید.

استانبول

اگر انتخاب شما هتل پنج ستاره است، می‌توانید هتل Clarion Hotel Golden Horn را انتخاب کنید. این هتل برای اقامت در اتاق دو تخته ۲۰ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و برای اتاق یک تخته ۲۹ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان هزینه می‌گیرد.

هتل دیگری برای سه شب اقامت در اتاق دو تخته ۱۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان و برای اقامت در اتاق یک تخته ۱۷ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان هزینه دریافت می‌کند.

اگر می‌خواهید هزینه اقامت در هتل‌های دیگر را بدانید، جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

*لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد. 

سفر به استانبول

همچنین می توانید در ادامه هزینه تور های دیگر را هم ببینید

هزینه تور استانبول با اقامت در هتل ریدل (سه ستاره) برای یک اتاق دو تخته، 14 میلیون و 590 هزار تومان و برای اتاق یک تخته 16 میلیون و 870 هزار تومان اعلام شده است.

استانبول

برای اقامت 5 شب در هتل Fide Istanbul (سه ستاره) برای اتاق دو تخته 16 میلیون و 430 هزار تومان و برای اتاق یک تخته، 21 میلیون و 750 هزار تومان باید هزینه کنید. اگر کودک همراه خود دارید و نیاز به یک اتاق مناسب‌تر دارید، هزینه هتل به 14 میلیون و 150 هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

اقامت در هتل 4 ستاره Actuel Lİfe Hotel برای پنج شب در اتاق دو تخته، 16 میلیون و 890 هزار تومان و در اتاق یک تخته 22 میلیون و 670 هزار تومان هزینه دارد. یک هتل چهار ستاره دیگر برای پنج شب اقامت در اتاق دو تخته 18 میلیون و 710 هزار تومان هزینه دریافت می‌کند. اگر نیاز به اتاق یک تخته در این هتل دارید باید 26 میلیون و 320 هزار تومان پرداخت کنید. نام این هتل Feronya Taksim است.

قیمت تور هفت روزه استانبول در هتل 5 ستاره Ramada Istanbul Pera - The Peak Hotel به شرح زیر است؛ برای اتاق دو تخته باید 27 میلیون و 360 هزار تومان و برای اتاق یک تخته باید 41 میلیون و 420 هزار تومان هزینه دهید.

قیمت تورهای لحظه آخری استانبول با جزییات دقیق را در جدول زیر بخوانید؛

تور استانبول

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد