شناسه خبر: ۴۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پیست اسکی | بزرگ ترین پیست اسکی | بهترین پیست اسکی سرپوشیده

ساخت بزرگترین پیست اسکی دنیا در یکی از گرمترین کشورها! + ویدیو + تصاویر

بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان، در بیابان های دبی یکی از گرم ترین شهرهای جهان واقع شده است. همراه ما باشید.

بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

شاید برای شما هم عجیب باشید که بدانید بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در یکی از گرمترین کشورهای دنیا قرار دارد. اما این موضوع واقعیت دارد و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در قلب بیابان های دبی قرار گرفته است. در ادامه ویدیو و تصاویری از بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان ببینید.

ویدیویی از بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان

اگر می‌خواهید بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان را از نزدیک ببینید، باید به قلب بیابان سفر کنید! یک کوه مصنوعی با ارتفاع ۸۵ متر در دبی، یکی از گرم‌ترین شهرها، واقع شده است.

اسکی دبی (Ski Dubai) یک پیست اسکی سرپوشیده بوده که بخشی از مرکز خرید امارات (یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان) است. اگر این موضوع برایتان خیلی عجیب نبود، صبر کنید تا به کلونی پنگوئن‌ها که در این مکان زندگی می‌کنند، بپردازیم.

بزرگترین پیست اسکی

پنگوئن‌ها چندین بار در روز از محوطه خود خارج می‌شوند و می‌توانید پنگوئن‌های کینگ و جنتو را در این محیط بیابانی ببینید. خوشبختانه، دمای محوطه بین ۱- تا ۲ درجه سانتیگراد در طول سال بوده که دمای مناسبی برای پنگوئن‌ها است.

بزرگترین پیست اسکی

دبی به خاطر پروژه‌های بزرگ و عجیبش معروف است؛ اما احداث پیست اسکی در وسط بیابان، مطمئناً یکی از عجیب‌ترین پروژه‌ها در این شهر بوده است. علیرغم اینکه میانگین دما در دبی به ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در سردترین ماه‌های سال می‌رسد؛ اسکی دبی یکی از بهترین پیست‌های اسکی در جهان است.

این پیست اسکی، با عرض ۸۰ متر و طول ۴۰۰ متر، ۵ مسیر مجزا با سطح دشواری مختلف دارد. در بلیط اسکی دبی، همه چیز‌هایی که نیاز دارید، از چوب اسکی و کفش گرفته تا لباس و عینک مناسب گنجانده شده است. با این حال، باید خودتان دستکش را تهیه کنید.

بزرگترین پیست اسکی جهان

یک تله‌سیژ و یدک‌کش برای کمک به حمل اسکی‌بازان و اسنوبورد‌ها به بالای کوه در دسترس هستند. برای تازه‌کار‌ها، امکان گذراندن دوره آموزش اسکی وجود دارد. اسکی دبی، از دوشنبه تا پنجشنبه تا ساعت ۱۱ شب و در جمعه و شنبه تا ساعت ۱۲ شب باز است.

از آنجایی که این مکان با پیست‌های اسکی معمولی متفاوت است، بلیط‌ها کمی گران‌تر هستند. با این حال، گزینه‌های مختلفی وجود دارند؛ بازدیدکنندگان می‌توانند ۶۸ دلار برای دو ساعت یا ۹۵ دلار برای یک روز کامل بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد