شناسه خبر: ۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

خاص ترین رستوران های دنیا | رستوران های متفاوت جهان

عجیب ترین رستوران های دنیا؛ از غذا خوردن با نینجاها تا رستوران زندان!

عجیب ترین رستوران ها با محیط های عجیب و ایده های جدید سراغ مشتریان خود می روند که بدانید تعجب می کنید.

عجیب ترین رستوران های دنیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

عجیب ترین رستوران های دنیا، نه فقط به دلیل فضای منحصر بفرد بلکه به دلیل رفتار گارسون ها با مشتریان هم مشهور شدند. عجیب ترین رستوران های دنیا حتی به عنوان خطرناک ترین هم شناخته می شوند زیرا ممکن است باعث آسیب و یا مرگ مشتریان خود شوند. همراه ما باشید تا با عجیب ترین رستوران های دنیا آشنا شوید.

1- رستوران گریل حمله قلبی، لاس وگاس، نوادا

عجیب ترین رستوران

اگر رستورانی وجود داشته باشد که در صدر رستوران‌هایی با مواد غذایی ناسالم باشد، آن رستوران گریل حمله‌ی قلبی در «سین سیتی» است. در این رستوران همبرگرهایی با ۱۰۰۰۰ کالری عرضه می‌شود. موسس آن، «جان باسو»، دوست دارد همیشه کیسه‌ای پر از خاکستر را با خود حمل کند و می‌گوید متعلق به یک مشتری است که در رستوران او به علت سکته‌ی قلبی مرده است. گارسون‌های این رستوران لباس پرستاران را می‌پوشند و غذاهای پرکالری و ناسالم به مشتریان عرضه می‌کنند.

2- رستوران ستاره‌های دوقلو، مسکو،

عجیب ترین رستوران

اگر به‌دنبال کار در رستوران ستاره‌های دوقلو هستید، اما خودتان دوقلو نیستید، پس امیدوار نباشید. این رستوران فقط دوقلوهای همسان را استخدام می‌کند.

3- رستوران توالت مدرن، هنگ کنگ

عجیب ترین رستوران

آیا تا به‌حال به غذا خوردن در رستورانی که محیط و ظروفی شبیه توالت دارد، فکر کرده‌اید؟ اگر به چنین جایی علاقه دارید حتما به رستوران توالت مدرن هنگ کنگ سر بزنید! اما این را نیز در نظر داشته باشید که حتی بشقاب‌های آن نیز به شکل توالت است و باید غذای خود را در ظرفی نفرت‌انگیز میل کنید!

4- رستوران معلق در دبی و پاریس

اگر دوست ندارید غذای خود را در زیر آب‌های اقیانوس میل کنید، می‌توانید هیجان را نیز به آن اضافه کرده و در رستورانی که در وسط زمین و آسمان معلق است غذا بخورید.  از این نمونه رستوران یکی در دبی و دیگری در پاریس ساخته شده است که هر دو دقیقا شبیه به هم هستند.

رستوران معلق

این نوع رستوران در چند سال گذشته در سراسر جهان رواج یافته و طرفداران بسیاری دارد. غذای این رستوران روی میزی معلق در ارتفاع ۵۵ متری زمین با چشم‌انداز ترسناک ۳۶۰ درجه‌ به محیط اطراف توسط سرآشپز تهیه و سرو می‌شود.

5- رستوران نینجا، نیویورک سیتی

عجیب ترین رستوران

آیا دوست دارید موقع غذا خوردن ناگهان توسط نینجاها غافل‌گیر شوید؟ در نیویورک رستورانی وجود دارد که نینجاها مشتریان را هنگام غذا خوردن می‌ترسانند! خدمتکاران نه تنها غذا را با لباس‌های نینجا سرو می‌کنند، بلکه هر از گاهی در میز شما تردستی هم انجام می‌دهند.

6- رستوران آخرین حربه‌ی دیک، لاس وگاس، دالاس، شیکاگو

عجیب ترین رستوران

اگر تحمل گارسون‌های بی‌ادب و بددهن را دارید، می‌توانید به این رستوران بروید. در این رستوران ممکن است به سمت شما دستمال سفره پرت شود، خدمتکاران به شما توهین کنند و کلاهی کاغذی با جملات زشت نوشته شده روی آن را بر سر شما بگذارند.

7- رستوران آدمخوار، ژاپن

عجیب ترین رستوران

در ژاپن رستورانی وجود دارد که غذاهای آن را به شکل انسان درست می‌کنند. حتی هنگامی که مشتریان می‌خواهند غذا را بخورند انگار واقعا بدن انسان را می‌خورند (حتی خون نیز جاری می‌شود). کسانی که توهمات آدم‌خواری را در سر می‌پرورانند و به این فیلم‌ها علاقه دارند، می‌توانند سری به این رستوران بزنند!

8- رستوران زندان جزیره شیطان، چین

عجیب ترین رستوران

اگر دوست دارید برای شام با دوستانتان بیرون بروید و در عین حال ترس و وحشت زندگی یک مجرم را نیز تجربه کنید، به رستوران زندان جزیره‌ی شیطان بروید! محیط این رستوران مثل محیط زندان‌های چین است. در این رستوران امکان دارد دست یا پای شما با زنجیر به میز بسته شود و خدمتکاران این رستوران کسانی هستند که لباس‌های سیاه و سفید زندان‌بان‌ها را به تن کرده‌اند.

9- رستوران اونزیخت (Unsicht) در برلین

عجیب ترین رستوران

رستوران Unsicht در برلین قرار دارد. در ین رستوران مشتری‌ها بعد از انتخاب غذا توسط گارسون‌ها به یک سالن غذاخوری کاملا تاریک هدایت می‌شوند تا چشمان آن‌ها کمی استراحت کرده و برای لذت بردن از غذا به سایر حواس خود متکی باشند. این رستوران بسیاری از کارکنانش را از بین افراد کم‌بینا و نابینا از سراسر دنیا به خدمت گرفته است.

10- رستوران میمون ها ژاپن

عجیب ترین رستوران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد