شناسه خبر: ۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد

رویایی ترین شهر زمستانی | زیباترین شهر زمستانی در دنیا

(ویدیو) این شهر در زمستان، رمانتیک ترین مکان روی زمین می شود!

این شهر رمانتیک که در شمالی ترین نقطه چین قرار دارد، هر سال پذیرای هفت ماه برف به عمق 2 متر است و به عنوان زیباترین شهر برفی جهان شناخته شده است.

زیباترین شهر برفی جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

زیباترین شهر برفی جهان در چین قرار دارد و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این شهر زیبا در زمستان عازم چین می شوند. «چانگتینگ» در شهر هایلین، واقع در شمال شرقی استان «هیلونجیانگ» زیباترین شهر برفی چین نامیده می‌شود. این صحنه های برفی در چانگتینگ درست به زیبایی نقاشی‌ های آبرنگ چینی هستند و گردشگران، عکاسان و طرفداران نقاشی را از سراسر کشور به‌ سوی خود جذب می‌کنند. در این ویدیو چند دقیقه ای همراه گردشگران در زیباترین شهر برفی جهان قدم بزنید.

موقعیت دور افتاده هیلونجیانگ، امکانات محدود غربی، دمای اغلب نامناسب، آن را از مسیر گردشگری معمولی دور نگه داشته است. با این حال این شهر به رمانتیک ترین شهر برفی جهان تبدیل شده است. خانه های مزرعه پوشیده از برف شبیه قارچ های برفی هستند . آنها مکمل های فانوس های قرمز و میخچه های طلایی آویزان در جلوی درها هستند که شبیه دنیای افسانه های سفید می شوند. این شهر شلوغ است، با مغازه ها، رستوران ها، میخانه ها و کافه های بسیاری که همه را سرگرم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد