شناسه خبر: ۳۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

بزرگ ترین آکواریوم | آکواریوم سنگاپور | بزرگ ترین آکواریوم دنیا

بزرگ ترین آکواریوم جهان در سنگاپور | این آکواریومه یا یک جزیره زیر آب ؟ + عکس

آکواریوم SEA در کشور سنگاپور، علاوه بر در اختیار داشتن رکورد بزرگ ترین آکواریوم دنیا، رکورد بزرگ ترین پنل اکرلیک دنیا را نیز در اختیار دارد.

بزرگ ترین آکواریوم

پر بازدید

ترینی‌ها :

آکواریوم SEA بزرگترین آکواریوم جهان است که شامل ۴۵ میلیون لیتر آب و ۱۰۰۰۰۰ جانور دریایی از ۸۰۰ گونه آبی می شود.   بزرگ ترین آکواریوم جهان در سنگاپور از ۱۰ منطقه و ۴۹ زیستگاه تشکیل شده است. یکی از مهمترین بخش های آکواریوم، اقیانوس باز می باشد که ۵۰۰۰۰ گونه جانوری در آن نگهداری می شود. در ادامه می توانید بزرگ ترین آکواریوم جهان در سنگاپور را ببینید.

منطقه ۱: گذر دریای کاریماتا و جاوا

با عبور ار از گذر کاریماتا و دریای جاوا می توانید محو بقایای کشتی غرق شده و گونه های دریایی نظیر پومپانو، سفره ماهی ها و ماهی های خفاشی شوید.

آکواریوم سنگاپور

منطقه ۲: گذر دریای مالاکا و آندامان

با عبور از این گذرگاه می توانید گونه های مختلف دریایی را درست در زیر پایتان ببینید و تجربه آموزشی خوبی در استخر لمسی دیسکاوری داشته باشید.

 

منطقه ۳: خلیج بنگال و دریای لاکادایو

جنگل های حرای سونداربانس زیستگاه گونه های مختلف گیاهی در حال انقراض می باشد. صخره های مرجانی و ماهی های منحصر بفردی را می توانید در دریای لاکادایو مشاهده کنید.

آکواریوم سنگاپور

منطقه ۴: سفر اقیانوس

در اینجا می تواند حرکت های نمایشی دلفین های باهوش اقیانوسیه، گونه های دریایی آبهای سرد و رقص عروس های دریایی را ببینید.

منطقه ۵: اقیانوس باز

شما از وسیع ترین پنجره دنیا به سوی اقیانوس می توانید بزرگترین گونه های دریایی دنیا نظیر کوسه پلنگی، ماهی های بزرگ دریاهای گرمسیر (grouper)، زمرد ماهیان ناپولی و سفره ماهی های غول آسای مانتا را ببینید.

منطقه ۶: اقیانوس هند و دریای عمان

اقیانوس هند و دریای عمان یکی از بزرگترین پناهگاه های دریایی دنیا می باشد. شما در اینجا می توانید از موجوداتی که در سنگ های ساحلی زندگی می کنند و همرنگ صخره های مرجانی می باشند، بازدید کنید.

آکواریوم سنگاپور

آغاز حرکت بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان در سال 2024 + تصاویر و ویدیو

منطقه ۷: دریای سرخ

دریای سرخ شمالی ترین دریای گرمسیری، زیستگاه صخره های مرجانی می باشد و به جنگل های استوایی دریاها معروف است و گونه های دریایی زیادی را در خود جای داده است. صخره های مرجانی یکی از زیباترین اکوسیستم های دنیا می باشند.

منطقه ۸: آفریقای شرقی

دریاچه ویکتوریا و دریاچه تانگانیکا دو زیستگاه دریای آب شیرین در آفریقا می باشند که گونه های آبزی متنوعی از جمله ببر ماهی و پیرانا (ماهی های گوشتخوار) را می توانید در آنجا مشاهده کنید.

آکواریوم سنگاپور

منطقه ۹: دریای جنوب چین

در اینجا می توانید شیرماهی هایی که نیش های سمی خود را به شما نشان می دهند، همچنین خرچنگ های متنوعی را ببینید.

منطقه ۱۰: دریای کوسه

شما در اینجا می توانید شکارچی های عظیم الجثه و گونه های در حال انقراض کوسه ها نظیر کوسه سر چکشی و کوسه سیلورتیپ را ملاحظه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد