شناسه خبر: ۳۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

کشتی تفریحی | بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان

آغاز حرکت بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان در سال 2024 + تصاویر و ویدیو

بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان، قراره در سال 2024 از میامی فلوریدا به حرکت در بیاد. تصاویر این کشتی شگفت انگیز را می توانید در ادامه ببینید.

بزرگ ترین کشتی تفریحی

پر بازدید

ترینی‌ها :

کشتی رویال کارائیب به عنوان بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان، قراره ژانویه 2024 از میامی فلوریدا به حرکت در بیاد. بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان با یک تور هفت روزه و حدود 7600 مهمان و 2350 خدمه، کار خودش رو شروع میکنه. ساخت بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان در فنلاند تقریبا به پایان رسیده، برای اولین بار در آب های آزاد آزمایش شده و صدها کیلومتر در دریا حرکت کرده.

ویدیو از بزرگ ترین کشتی تفریحی

شرکت Royal Caribbean International از طرح کشتی غول‌پیکری به نام Icon of the Seas رونمایی کرده که بزرگ‌ترین کشتی تفریحی دنیاست. این کشتی که چندین طبقه و حتی یک پارک آبی دارد، قرار است تا اواخر سال 2023 مراحل تولید را پشت سر بگذارد و در سال 2024 شروع به کار کند. شرکت بین‌المللی «رویال کارائیب»، قرارست بزرگترین کشتی تفریحی جهان به نام «آیکون آو سیز» را به روی آبهای کارائیب انداخته و پذیرای مسافر از سراسر جهان باشد.

این کشتی دارای بزرگ‌ترین پارک آبی در دریاست و با چشم‌اندازهای بی‌نظیر خود می‌تواند لحظات خوشی را برای مسافران رقم بزند. Icon of the Seas همچنین بیش از 40 رستوران، کافه و مرکز تفریحی دارد و سرگرمی‌های مدرنی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

رونمایی از کشتی نامرئی، خفن ترین کشتی تفریحی دنیا + تصاویر

بزرگ ترین کشتی تفریحی

کشتی Icon of the Seas پنج منطقه خواهد داشت

«مایکل بی‌لی»، رئیس و مدیرعامل Royal Caribbean International می‌گوید: «Icon of the Seas حاصل بیش از 50 سال ایجاد تجربه‌های خاطره‌انگیز و تعهد بعدی ما به کسانی است که عاشق سفرند.» این شرکت در کشتی خود پنج منطقه را برای مسافران در نظر گرفته که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

برای مثال منطقه Chill Island دارای یک استخر با بخش‌های مختلف است که هر کدام از این بخش‌ها به دریا مشرف‌اند. Hideaway منطقه دیگری است که 40 متر با سطح دریا فاصله دارد و به همراه باشگاه‌های جذاب خود، نمای فوق‌العاده‌ای را برای مسافران به نمایش می‌گذارد.

بزرگ ترین کشتی تفریحی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد