شناسه خبر: ۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین حمام های دنیا | معرفی عجیب ترین حمام های دنیا

در این 4 حمام هر ماده عجیبی برای شستن پیدا میشه بجز آب + عکس

در این بخش از سایت ترین تاپ 3 تا عجیب ترین حمام های دنیا رو بهتون معرفی کردم که بعد از خوندن دهنتون از تعجب بسته نمیشه!

عجیب ترین حمام های دنیا

پر بازدید

ترینی‌ها :

درمورد عجیب ترین حمام های دنیا چی شنیدی؟ یک سری از عجیب ترین حمام های دنیا وجو داره که اگه بدونی اصلا باورت نمیشه. در ادامه این مطلب از عجیب نرین های سایت ویکی گردی به معرفی عجیب ترین حمام های دنیا می پردازیم. با ما همراه باشید

1 – حمام نفت خام:

روش خطرناکی است. حتماْ چشم٬ بینی و دهان خود را دور نگاه دارید و مواظب باشید شعله ای در محل وجود نداشته باشد. برای ورم مفاصل (آرتروز) و بیماری های پوستی مفید است. این حمام در اسایشگاه Naftalan، واقع در آذربایجان انجام می شود.

حمام های عجیب

 2 – حمام گوجه فرنگی:

بدین منظور فستیوال پرشوری در کلمبیا برگزار می شود. جنگی که برنده ندارد٬ اما بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. شرکت کنندگان یکدیگر را با گوجه فرنگی هدف قرار می دهند و رود قرمز رنگی از آب گوجه به راه می اندازند.

معرفی عجیب ترین کشتی تفریحی جهان

حمام های عجیب

 3 – حمام گل :

در یکی از جزایر ژاپن متداول است و سنت های خاص خود را دارد. برای تمام بدن مفید است. باعث عرق کردن می شود و خستگی را از تن بدر می آورد.

حمام های عجیب

4- حمام با قهوه

حمام قهوه یکم منطقی‌تر به نظر می‌رسد؛ چرا که قهوه با داشتن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان، به متعادل‌شدن رادیکال‌های آزاد در بدن یاری رسانده و اساسا، ماده‌ای ضدالتهاب برای پوست شناخته می‌شود. از دیگر مزایای آن بیشترشدن میزان گردش خون در بدن، کاهش درد و سلولیت است.

مشکل اصلی این حمام، رنگ‌پذیری بالای قهوه است؛ به طوری که اگر مدت زمان زیادی آن را تجربه کنید، احتمال تیره‌ترشدن پوست بدن شما زیاد است و نیاز به زمان‌بندی دقیقی دارد. همچنین حوله‌های شما امکان رنگی‌شدن دارند. معمولا در حمام قهوه، استفاده از روغن‌های مناسب برای پوست مانند نارگیل توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد