شناسه خبر: ۳۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

جاذبه های کثیف جهان | کثیف ترین جاذبه های گردشگری دنیا

کثیف ترین جاذبه های توریستی دنیا که نظیر ندارن + ویدئو و تصویر

کثیف ترین جاذبه های توریستی در دنیا میتونه اصلا جذاب نباشه اما خب بازدید کننده داره و شاید دلتون بخواد بدونید کجاست!

جاذبه های توریستی

پر بازدید

ترینی‌ها :

ترین تاپ: وقتی صحبت از گردش میشه، اکثر ماها جاذبه های توریستی زیبا رو توی ذهنمون تصور میکنیم. اما میدونستید یک سری از مکان ها به عنوان کثیف ترین جاذبه های توریستی شناخته میشه و حتی بازدید کننده زیادی داره؟ بیاین بهتون چند تا از کثیف ترین جاذبه های توریستی رو معرفی کنیم، ولی اگه وسواس دارید نگاه نکنید!

کثیف ترین جاذبه های توریستی دنیا

  • دیوار آدامس

در شهر سیاتل دیوار معروفی وجود دارد که پر از آدامس ‌های جویده شده است و به عنوان یکی از جاذبه های این شهر به حساب می آید! گردشگران بسیاری هستند که از سراسر جهان پای این دیوار می آیند و پس از چند دقیقه ایستادن، آدامس ‌های خود را از دهانشان در می آورند و روی آن دیوار می چسبانند. بر اساس آزمایش های صورت گرفته، گفته می‌ شود که قدیمی ‌ترین آدامسی که بر روی این دیورا چسبانده اند، حدود ۲۰ سال عمر دارد و آغاز کننده ی این نهضت آدامسی بوده است.

دیوار آدامس

موزه مو

تا به حال فکر کرده اید که به موزه ای بروید که جاذبه ی دیدنیش، دیدن دسته موهای قدیمی و شاید جدید باشد. واقعا یکی از صحنه های عجیبی است که در ذهن یک گردشگر خواهد ماند. این موزه ی عجیب و غریب به دست یک آمریکایی به نام لیلا ساخته شده است و خود به جمع آوری موهای مختلف برای این موزه می پردازد. این موزه در ترکیه قرار دارد. این زن سال های سال وقتش را برای جمع آوری کردن این خانه ها و یا حتی ساخت زیورآلات و وسایل تزئینی با آن ها صرف کرده است. قدمت برخی از این حلقه‌ های مو به قرن ۱۷ میلادی می ‌رسد، موهایی که برای زیباتر کردن خانه‌ های دوره ی ویکتوریایی در انگلستان مورد استفاده قرار گرفته ‌اند. در این موزه بیش از ۲ هزار حلقه ی مو به نمایش در آمده است. بی شک این موزه از کثیف ترین جاذبه های جهان است.

موزه مو

 

  • مجموعه استخرهای هاکونه

در حال حاضر که فصل تابستان است و بسیاری علاقه دارند که به استخر بروند اما تا به حال دوست داشته اید که به استخری بروید که درون آن آبمیوه باشد بروید؟ البته در این مکان ۲۵ حوضچه وجود دارد که آب آن‌ها، آب گرم معمولی نیست، بلکه مردم در چای سبز، قهوه، سوپ و دیگر نوشیدنی‌ های خنک و غیره وجود دارد.

استخر هاکونه

  • رود گنگ

بزرگترین و البته کثیف ترین روز دنیاست که حتی فضولات حیوانات را هم در آن می ریزند. اما هندی ها برای مراسم پاکسازی معنوی در آن حمام می کنند و هزاران توریست برای دیدن این مراسم به رود گنگ می روند.

رود گنگ

منبع: الی گشت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد