شناسه خبر: ۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

کنعانی زادگان | مصاحبه کنعانی زادگان | ماشین صد میلیاردی کنعانی زادگان

پز دادن کنعانی زادگان در مورد ماشین صد میلیاردیش! + فیلم

ویدئو مصاحبه کنعانی زادگان رو براتون قرار دادیم که در مورد ماشین های قیمت بالاش صحبت میکنه!

کنعانی زادگان

پر بازدید

ترینی‌ها :

محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن فوتبال ایرانی است که متولد 3 فروردین 1373 است. محمدحسین کنعانی زادگان در پست دفاع میانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی می کند. در ادامه ویدئویی از مصاحبه کنعانی زادگان را مشاهده می کنید که صحبت در مورد ماشین های گران قیمتش است.

ویدئو صحبت جنجالی کنعانی زادگان در مورد ماشین گران قیمتش

 در این ویدئو ، صحبت های کنعانی‌ زادگان در مورد قیمت رنجرووری که وارد کرده است را مشاهده می نمایید .

محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن تیم‌های ملی و پرسپولیس با وارد کردن یک دستگاه خودروی رنج روور ۱۰۰ میلیارد تومانی سوژه‌ی شبکه‌های اجتماعی شده است. کنعانی در یک مصاحبه در خصوص خودرو وارداتی پاداش جام جهانی گفت: قیمت ماشین مرسدس بنز نارنجی رنگ من صد میلیارد نیست، اما یک ماشین رنجروور وارد کردم که قیمت آن خودرو ۱۰۰ میلیارد تومان است.

بیوگرافی کوتاه از کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع میانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

 

کنعانی‌زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است. وی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست، سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران[۴] و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. کنعانی‌زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد