سریال خاتون | لوکیشن سریال خاتون

(ویدیو) قصه سریال خاتون در این لوکیشن ها ساخته شد!

خانه پدری شیرزاد و راه آهنی که لوکیشن سریال خاتون در آخرین قسمت فیلمبرداری شد را می توانید در ادامه ببینید.

شناسه خبر: ۳۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال خاتون یکی از زیباترین سریال های ایرانی نمایش خانگی بود که نقش آفرینی نگار جواهریان و اشکان خطیبی باعث جذابیت بیشتر سریال شد. سریال خاتون در شمال کشور فیلمبرداری شد و لوکیشن های زیبای این سریال مانند خانه پدری شیرزاد، کاروانسرای داخل فیلم و ایستگاه راه آهن آخر فیلم افراد زیادی را کنجکاو کرد تا بدانند کجاست. در این ویدیو لوکیشن های زیبای سریال خاتون را برای شما قرار دادیم.

خانه پدری شیرزاد در سریال خاتون

خانه تاریخی لیانازوف که در بندر کیاشهر کنونی قرار دارد. این خانه به دستور استعفان لیانازوف تاجر ارمنی برای اقامت خانواده اش احداث گردید. این خانه 150 سال قدمت دارد و اکنون جزو دیدنی های این شهر گیلان محسوب می شود.

ایستگاه راه آهن آخر فیلم خاتون

ایستگاه قطار متروکه بنکوه تو ۵ کیلومتری شمال گرمسار قرار گرفته . این ایستگاه از نمونه ایستگاه های تدارکاتی سال های اولیه راه آهن تو ایرانه که الان متروکه شده . این ایستگاه یه لوکیشن فوق العاده مناسب برای عکاسی هستش و لوکیشن بعضی از سکانس های سریال خاتون هم هست . این ایستگاه و ریل قطار به موازات رودخانه حلبه رود کشیده شده . در زمان پهلوی این ایستگاه بعد از ایستگاه تهران یکی از مهمترین و پر رفت و آمدترین ایستگاه های راه آهن سراسری تو اون زمان بوده .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد