شناسه خبر: ۹۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

حمله تند کریم انصاری فرد به گزارشگر فوتبال! + تصویر

کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی به صحبت های محمد سیانکی در مورد اظهار نظر به کادر فنی در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

واکنش کریم انصاری فرد

پر بازدید

ترینی‌ها :

تیم ملی فوتبال کشورمان  از ساعت ۱۹:۳۰ دیشب (سه‌شنبه) در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم ملی قطر رفت و با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.این مسابقه درحالی با این نتیجه قاطع به پایان رسید که محمد سیانکی، گزارشگر بازی، در طول گزارش خود مدام نظرات کارشناسی ارائه می‌کرد و از نحوه بازی تیم امیر قلعه‌نویی انتقاد داشت. این رویکرد حالا با انتقاد تند کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش سابق ایران، مواجه شده است.

او در یک استوری اینستاگرامی، پیروزی قاطع تیم ملی ایران مقابل قطر را تبریک گفت و اظهار کرد: «تنها موضوع آزاردهنده در این بازی، اظهارات غیر فنی، بی‌معنا و غیرمودبانه آقای گزارشگر بود. فوتبال ما شرایط خیلی بهتری داشت اگه هرکس سرش توی کاری باشه که باید انجام بده. هرکسی که به کم فوتبال بفهمه، می‌دونه که جای این آقا اینجا نیست.»

انصاری‌فرد همچنین افزود: «صحبت‌های بی‌معنا و خنده‌داری درباره مسائل فنی مطرح کرد که هیچ هم‌دلی با جمله قبل و بعدش نداشت.»

وی در ادامه به طعنه گفت: «با این همه استعداد گزارشگری که توی ایران داریم، این افراد چطوری گزارشگر می‌شن و بازی ملی بهشون داده میشه که بازیکنان رو مسخره کنن؟ چطوریه که تقریبا هرکس میاد گزارشگر میشه بعدش صاحب مدرک مربیگری هم میشه؟»

این انتقاد انصاری‌فرد پس از بازی ایران مقابل قطر، بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و به بحث‌های متعددی درباره کیفیت گزارشگری در صداوسیما دامن زده است.

واکنش کریم انصاری فرد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد