شناسه خبر: ۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

عبور رکورد سردار آزمون از علی دایی!

سردار آزمون در بازی دیشب به عنوان مهاجم خوش درخشید و عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

سردار آزمون

پر بازدید

ترینی‌ها :

تیم ملی ایران دیشب با پیروزی قاطع در مقابل قطر و به ثمر رساندن 4 گل به پایان رسید. ستاره بازی دیشب سردار آزمون با ۲ گل و یک پاس گل روز فوق‌العاده‌ای را مقابل قطر داشت. در این بازی سردار آزمون مرد اول میدان بود و روی ۳ گل از 4 گل تیم ملی موثر بود. این بازیکن که کارنامه خوبی مقابل قطر داشت، آمار خود را برابر عنابی‌پوشان بهتر از گذشته کرد.

  • سردار آزمون بهترین بازیکن

تا پیش از این بازی، سردار آزمون در کنار علی دایی که عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی را در اختیار دارد، با ۴ گل، بیشترین آمار گل زده را مقابل قطر داشتند. آزمون با ۲ گلی که زد، آمار گل زده خود را برابر این تیم به عدد ۶ رساند. پس از آزمون و دایی، علیرضا جهانبخش و علیرضا نیکبخت‌واحدی با ۳ گل قرار دارند که جهانبخش هم این فرصت را داشت که آمار خود را بهتر کند که گل این بازیکن آفساید اعلام شد.

  • رکورد خاص آزمون برابر قطر

سردار آزمون با ۵۵ گل دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی است. از این ۵۵ گل بیشترین سهم را تیم ملی قطر با ۶ گل دارد. پس از قطر، هنگ‌کنگ و سوریه با ۴ گل قرار دارند. سردار برای اولین‌بار بود که در مصاف با قطر در یک بازی بیش از یک گل به‌ثمر می‌رساند. این بازیکن در ۳ بازی اخیر مقابل عنابی‌پوشان موفق به گلزنی شده است.

  • هت‌تریک نکرد و پاس داد

سردار آزمون فرصت زدن گل سوم را هم برابر قطر داشت ولی این بازیکن ترجیح داد محمد محبی را در برابر دروازه حریف صاحب توپ کرد. این ششمین باری بود که سردار آزمون در یک بازی روی ۳ گل تاثیرگذار بوده است. بهترین آمار سردار برابر کامبوج به‌ثبت رسید که علاوه بر هت‌تریک در گلزنی، یک پاس گل هم داد. هنگ‌کنگ، افغانستان، مقدونیه و گوام سایر تیم‌هایی بودند که آزمون مقابل آن‌ها روی ۳ گل موثر بود و حالا قطر که از نظر سطح بازی با این تیم‌ها قابل قیاس نیست، به این فهرست اضافه شد.

آزمون تا قبل از این بازی در کنار مهدی مهدوی‌کیا بهترین پاسور تاریخ تیم ملی با ۷ پاس گل بیشترین آمار پاس گل را در دوران مربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی داشت و حالا آزمون با این پاس گل به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد