شناسه خبر: ۹۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

معرفی 2 گزینه روی میز استقلال برای جانشینی نکونام!!

بعد از خط خوردن پل لوگوئن از لیست سر مربی های استقلال، این باشگاه هنوز به دنبال یک سر مربی خارجی است .

سر مربی جدید استقلال

پر بازدید

ترینی‌ها :

استقلالی‌ها البته در روز‌های گذشته جدی‌ترین مذاکرات را با پل لوگوئن داشتند؛ سرمربی سابق لیون و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه که سابقه هت‌تریک قهرمانی در لیگ یک فرانسه را همراه با تیم لیون در کارنامه‌اش دارد. در حالی‌که به نظر می‌رسید به‌زودی مراسم معارفه لوگوئن انجام می‌شود، اما ناگهان از لیست سر مربی های استقلال خط خوردن و استخدام منتفی شد اما استقلال هنوز دو گزینه دیگر روی میز دارد. 

1- پاکو خمس سرمربی سابق تراکتور 

سر مربی جدید استقلال

مدیران باشگاه استقلال بعد از منتفی‌شدن همکاری با پل لوگوئن حالا مشغول بررسی شرایط دیگر سرمربیان آزاد و بدون تیم هستند. در این میان، نام پاکو خمس، سرمربی سابق تراکتور در کنار لارنسیو رگکامف سکان‌دار پیشین الهلال به میان آمده است. خمس بعد از روز‌های پرفرازونشیبی که در تراکتور داشت، به دلیل تحولات منطقه از تراکتور جدا شد و همین مسئله باعث‌شده پروژه بازگشت او به فوتبال ایران و حضورش در تیم استقلال در هاله‌ای از ابهام باشد. البته شرایط رگکامف متفاوت است و او در حالی‌که به ادعای خبرنگاران نزدیک به باشگاه کاردیف، پیشنهاد هدایت این تیم انگلیسی را هم روی میز خود می‌بیند، چراغ سبز اولیه را برای حضور در استقلال داده است.

(ویدیو) آیا فرهاد مجیدی به استقلال برمیگردد؟ + گزینه های پیشنهادی مجیدی

2- دلارنسیو رگکامف و سر مربی گربی الهلال 

سر مربی جدید استقلال

لارنسیو رگکامفِ رومانیایی و ۴۹ ساله تجربه سرمربیگری در تیم‌های مختلفی، چون استوا‌بخارست رومانی، الهلال و الاهلی عربستان، الوحده و الوصل امارات و البته نفتچی باکو را در کارنامه‌اش دارد و فصل گذشته سکان‌دار تیم الطائی عربستان بود که روز‌های خوبی را در این تیم نگذراند. گفته می‌شود که رگکامف از سوی مدیربرنامه مورداعتماد مدیران باشگاه استقلال معرفی‌شده و توافق با این سرمربی رومانیایی که با جوِ فوتبال آسیا هم آشنا است، دور از ذهن نیست و باید دید طی ۴۸ ساعت آتی، آیا مذاکرات با رگکامف نهایی می‌شود یا همچنان وضعیت نیمکت آبی‌ها نابسامان می‌ماند و آنها به سراغ دیگر بررسی شرایط گزینه‌ها خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد