شناسه خبر: ۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای فیلمبرداری بیرانوند از فرد رشوه گیرنده چیست؟

در پی افشاگری بیرانوند درمورد رشوه دادن به تیم پرسپولیس،ماجرای فیلمبرداری از فرد رشوه گیرنده در خانه اش را بخوانید.

رقم قرار داد علیرضا بیرانوند

پر بازدید

ترینی‌ها :

علیرضا بیرانوند در حالی مدیران باشگاه پرسپولیس را به افشاگری تهدید کرده که پایش به پرونده جدیدی در فوتبال ایران باز شده است.این فرد پس از جریمه 20 میلیاردی اعلام کرده است که به سران تیم پرسپولیس شیرینی داده تا پرونده اش را حل کنند.

پس از اعلام محکومیت عجیب علیرضا بیرانوند توسط کمیته انضباطی و پرداخت ۱۹ میلیارد به باشگاه پرسپولیس او پس از بازی تراکتور مقابل فولاد ادعای عجیبی را مطرح و اذعان کرد به برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، شیرینی داده است.

 با پیگیری‌ها مشخص شد فردی که در باشگاه پرسپولیس همچنان مشغول به کار است با حضور در منزل علیرضا بیرانوند این هدایا را از بیرانوند را گرفته و صحبت‌های دروازه‌بان پیشین پرسپولیس محور همین موضوع بوده است.بیرانوند البته ادعای بزرگ دیگری انجام داده و گفته اگه مسئولان پرسپولیس بخواهند این مساله را بیش از پیش ادامه دهند او فیلم این موضوع را هم منتشر خواهد کرد تا به وسیله نشان دهد که دستش در این زمینه پُر است و به همین دلیل احتمالاً باید منتظر اتفاقات جدیدی در این زمینه باشیم!

(ویدیو) شب تلخ بیرانوند در برنامه میثاقی و درگیری لفظی وکیلش با معاون پرسپولیس!

حالا زوایای جدیدی از این اتفاق عجیب به بیرون درز پیدا کرده که در صورت صحت، باید شاهد و منتظر یک سونامی بزرگ در باشگاه پرسپولیس باشیم که احتمالاً پای نهادهای نظارتی را به این پرونده پر سر و صدا باز خواهد کرد

گفته می‌شود در اواسط اسفند ماه سال گذشته، فردی که در باشگاه پرسپولیس همچنان مشغول به کار است همراه با فرزندش به خانه علیرضا بیرانوند رفته تا هدیه مورد نظر را از دروازه‌بان وقت پرسپولیس دریافت کند. موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و فرد مورد نظر از طریق یکی از پیام رسان‌ها، تماس تصویری با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گیرد. در این تماس تصویری، فرد مورد اشاره به بیرانوند می‌گوید که این هدایا فقط برای او نیست و باید بین چند نفر تقسیم شود.

(ویدیو) اعتراف دردسر ساز بیرانوند در رابطه با رشوه دادن به پرسپولیس!

نکته جالب اینجاست که گفته می‌شود بیرانوند فیلم همین اتفاقات را (که احتمالا مخفیانه گرفته شده) دارد و تهدید او برای افشای فیلمی که بعد از بازی با فولاد درباره آن صحبت کرده به همین اتفاقات ربط پیدا می‌کند.

در شرایط فعلی و در این زمینه، نهادهای نظارتی و مراجع ذی‌صلاح به این پرونده ورود کردند و باید دید که ادعاهای دروازه‌بان پرسپولیس تایید می‌شود یا اینکه این بار باشگاه پرسپولیس در این پرونده تبرئه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد