شناسه خبر: ۹۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیام رونالدو به ایرانی ها از زبان امیر قلعه نویی! + جزئیات

قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه جدید خود درمورد حضور رونالدو و دیگر چیز ها صحبت کرده است.

امیر قلعه نویی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت امر قلعه نویی در آخرین مصاحبه خود گفته است: کشور ایران از هر لحاظ بهترین است و همه از میهمان‌ نوازی ما تشکر می‌کنند.این سرمربی همچنین گفته رونالدو نیز گفته است مردم ایران به شدت مهمان نواز هستند..

امیر قلعه‌نویی پیش از اعزام تیم ملی به ازبکستان، اظهار داشت: ابتدا از شما اهالی رسانه که همیشه یار و یاور تیم ملی بودید تشکر ویژه می‌کنم‌. شرایط تیم ملی خوب است اما مشکلاتی داریم. برخی نفرات مستقیم از امارات به ازبکستان رفتند و امروز تمرینات خود را با حضور تمامی نفرات در این کشور برگزار می‌کنیم.وی افزود: می‌دانیم بازی سختی داریم. باید دوندگی و تمرکز بیشتری داشته باشیم و برخلاف بازی با امارات باید از موقعیت‌های‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم‌.

رونالدو درمورد ایران چه گفت؟

کریستیانو رونالدو

قلعه‌نویی درباره مسائل مطرح شده نسبت به میزبانی ایران در کشور ثالث در شرایطی که AFC حریف هندی تراکتور را به دلیل نیامدن به ایران از سطح ۲ لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت، گفت: اجازه بدهید ابتدا بازی با ازبکستان را بگذرانیم. همه جای دنیا ایران و ایرانی را با مهمان‌ نوازی می‌شناسند. هر تیمی هم به ایران آمده این موضوع را دیده است. حتی دیدید کریستیانو رونالدو هم وقتی با آن بزرگی به ایران آمد، از مهمان‌ نوازی ایرانی‌ها تشکر کرد. این یک پیام بسیار بزرگ بود.

رونالدو به ایران نمیاید! | علت عدم حضور رونالدو در ایران چیست؟ + جزئیات

او ادامه داد: همه جای دنیا ایران را به مهمان نوازی میشناسند. رونالدو وقتی به ایران آمد از استقبال ایرانی‌ها تشکر کرد. ایران کشوری امن است و جز زیباترین کشور دنیا هستیم. کجای دنیا می‌توانید در کیش یک ساعت شنا کنید و بعد از آن برای اسکی به تهران بروید؟ پس در نتیجه ایران جز بهترین‌ها هست.

فوتبال ایران در چه وضعیتی قرار دارد؟

تیم ملی فوتبال ایران

او در مورد شرایط لیگ برتر گفت: شرایط لیگ خاص است. استقلال پرسپولیس نتوانستند میزبان خوبی برای خودشان باشند. زمین‌ها مناسب نیست و کیفیت خوبی ندارد. چند بازیکن جوان به تیم ملی دعوت کردیم تا عیارشان را در تیم ملی ببینیم. توانایی‌های بازیکنان جوان تیم ملی در بازی‌های ملی مشخص می‌شود. اگر بتوانیم از گروه خود صعود کنیم در یک سالی که وقت داریم، بیشتر به بازیکنان جوان فضا می‌دهیم. بازیکنان با انگیزه هستند و در جلسه دیروز انگیزه بالایی داشتند.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص عدم حضورش در بازی‌های لیگ برتر گفت: کارها را برنامه‌ریزی کردیم و یک مدیر باید برنامه‌ریزی و نظارت داشته باشد. بازی‌ها را در تلویزیون می‌بینم و بعد از آن تکرار آن‌ها چندین بار رصد می‌کنم.

تاریخ بازی های تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

قلعه نویی در خصوص کسب رنکینگ ۱۹ جهان عنوان کرد: به دست آوردن این عنوان سخت است. برای مثال یک فیفادی در ژاپن برگزار می‌شود و لژیونرهای آن از همه جا یک پرواز به توکیو می‌روند ولی بازیکنان ما ۳۰ ساعت زمان می‌برد تا به کشور مد نظر برسند و در فیفادی دو الی سه روز وقت داریم و درست نیست که زمان را زیاد از دست بدهیم. در نهایت خوشحالیم نتیجه خوبی بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد