(ویدیو) شب تلخ بیرانوند در برنامه میثاقی و درگیری لفظی وکیلش با معاون پرسپولیس!

دیشب در برنامه میثاقی وکیل علیرضا بیرانوند و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در جریان دعوای بین این دروازه بان و تیم دچار درگیری لفظی شده اند.

شناسه خبر: ۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

در حاشیه اتفاقات اخیر بین فوتبالیست علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس،اخیرا میثاقی در برنامه اش هردو را به صورت تلفنی دعوت کرده و وکیل بیرانوند و معاون حقوقی پرسپولیس شرکت کرده و از آنها توضیحاتی درمورد درگیری اخیرشان و رشوه های رد و بدل شده توضیح خواسته که دچار درگیری لفظی بین این دو شده است.

یک روز بعد از مصاحبه بسیار عجیب و دور از انتظار علیرضا بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه یادگارامام، مسئول کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس و وکیل علیرضا بیرانوند از سوی محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده آمدند تا در مورد حکم محرومیت تعلیقی، جریمه بیست میلیاردی و همچنین اتهام شیرینی پنج میلیاردی به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برای صدور الحاقیه صحبت کنند.

(ویدیو) اعتراف دردسر ساز بیرانوند در رابطه با رشوه دادن به پرسپولیس!

 سلیمانی به طور واضح در این برنامه از اعتراف بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس عقب‌نشینی کرد و با امتناع از توضیح درمورد الحاقیه و «شیرینی 5 میلیاردی» گفت: هنوز روی این پرونده اعلام وکالت نکرده‌ام!

از طرفی هم بیرانوند امشب اردوی تیم ملی را بهانه کرد و از گفت و گوی مستقیم و واضح درخصوص ماجرای رشوه خودداری کرد.

 هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه در پاسخ به تهدید بیرانوند مبنی بر انتشار فیلم رشوه در این برنامه گفت: از این بازیکن می‌خواهیم که هرچه سریع تر آن را منتشر کند. بیرانوند نیز با ارسال پیامک در جواب به هدایتی گفت: وکیل پرسپولیس از آن شخص اجازه گرفته که میگوید فیلم را منتشر کنم؟

شکایت دوباره پرسپولیس از بیرانوند در جریان اعتراف جنجالیش!

 بیرانوند بازیکن تیم ملی که در اردو به سر می‌برد به ‌جای تمرکز بر حرفه خود تا ساعاتی از نیمه شب در گیرودار حواشی بی‌پایان خود و پرسپولیس است و از حل و شفافیت این موضوع عاجز است. او فعلا خود را گرفتار یک مخمصه کرده که رهایی از آن چندان ساده نیست. سکوت امشب بیرانوند و توجیه غیرمنطقی وکیل او گویای این است که هر دو مسیر درستی را برای رسیدن به عدالت طی نکرده‌اند، البته اگر فدراسیون فوتبال به شکل دقیق‌ وجدی‌تر پیگیر این پرونده بود این مسئله در این حد کشدار نمی‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد