شناسه خبر: ۹۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

شکایت دوباره پرسپولیس از بیرانوند در جریان اعتراف جنجالیش!

باشگاه پرسپولیس صبح امروز به طور رسمی از علیرضا بیرانوند در ارتباط با تهمت و شایعه به کمیته انضباطی شکایت کرد.

علیرضا بیرانوند

پر بازدید

ترینی‌ها :

در پی جریمه شدن 20 میلیاردی علیرضا بیرانوند،این فوتبالیست در مصاحبه جدید خود گفته است نه تنها این جریمه را پرداخت نمیکند بلکه 5 میلیاردی که به عنوان شیرینی و رشوه داده است را از باشگاه پرسپولیس پس خواهد گرفت.پرسپولیس پس از این سخنان به جرم تهمت از این دروازه بان شکایت کرد.

علیرضا بیرانوند شب گذشته و پس از دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد در اظهار نظری عجیب گفت: «نه تنها 20 میلیارد تومان جریمه را نمی‌دهم، بلکه آن پنج میلیارد تومانی که بابت اضافه کردن الحاقیه قراردادم هیئت مدیره باشگاه‌شان (پرسپولیس) به‌عنوان شیرینی از من گرفتند، پس می‌گیرم!»

(ویدیو) اعتراف دردسر ساز بیرانوند در رابطه با رشوه دادن به پرسپولیس!

این اظهارات عجیب بیرانوند باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله این بازیکن را برای ادای توضیحات فراخواند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس نیز با تهیه لایحه‌ای امروز (دوشنبه) از علیرضا بیرانوند به اتهام افترا و نشر اکاذیب در کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس در لایحه شکایتی خود تأکید کرده علیرضا بیرانوند ضمن اقرار به یک جرم شخصی، به مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز افترا وارد و نشر اکاذیب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد