شناسه خبر: ۹۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

رونالدو به ایران نمیاید! | علت عدم حضور رونالدو در ایران چیست؟ + جزئیات

در پی بازی تیم النصر عربستان و حضور رونالدو در ایران،با شرایط کنونی به احتمال زیاد رونالدو دیگر در ایران حضور پیدا نکند.جزئیات را بخوانید..

رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

در پی بازی آینده التصر و استقلال که قرار بود در ایران برگزار شود،تیم فوتبال النصر عربستان خواهان برگزاری دیدار با استقلال در لیگ نخبگان آسیا در زمین بی‌طرف شد.با توجه به شرایط کنونی کشور عربستان خواهان بازی در یک کشور بی طرف شده است که بازی در شرایطی آرام به سر ببرد.

 تیم فوتبال النصر عربستان در هفته سوم دیدارهای لیگ نخبگان آسیا اول آبان میهمان استقلال ایران است اما با امتناع از سفر به ایران خواهان انتقال بازی به یک زمین بی‌طرف شد.

عبدالعزیز العصیمی خبرنگار عربستانی خبر داد که النصر با ارسال درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برگزاری بازی با استقلال در زمین بی‌طرف شده است.

(ویدیو) رونالدو دوباره رکورد جدیدی زد؛ 901 گل در مقابل 48 تیم!!

 النصر با برگزاری بازی برابر استقلال در تهران در شرایط کنونی مخالف است و به همین دلیل درخواست انتقال بازی به کشور دیگری به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

النصر که کریستیانو رونالدوی پرتغالی را در اختیار دارد در دومین دیدارش در لیگ نخبگان آسیا 2 بر یک الریان قطر را شکست داد.

طبق برنامه قرار است دیدار استقلال و النصر روز اول آبان برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد