(ویدیو) رقم نجومی قرارداد 3 فصل نکونام سرمربی استقلال لو رفت! + جزئیات استعفایش

به تازگی یک مجری تلویزیونی در برنامه زنده مبلغ نجومی قرارداد 3 فصل جواد نکونام سرمربی استقلال را لو داد.

شناسه خبر: ۹۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

اخیرا محمدحسین میثاقی مجری برنامه تلویزیونی و گزارشگر فوتبال در پخش زنده عکس قرارداد 3 فصل جواد نکونام سرمربی تیم استقلال را نشان داد و درمورد مبلغ بسیار هنگفت و نجومی میلیاردی قراردادش در برنامه صحبت کرد.

 سرمربی استقلال برای دومین بار ظرف چند روز اخیر، از سمت خود کناره‌گیری کرد که به نظر می‌رسد این بار با استعفای او موافقت شود.

استقلال در دیداری پرانتقاد و با ارائه عملکردی ضعیف، با دو گل برابر السد تن به شکست داد. آبی پوشان که امیدوار بودند شکست تلخ برابر پرسپولیس در دربی پایتخت را به دست فراموشی بسپارند، نمایشی بدتر از تمام بازی‌های قبل داشتند و شاید اگر درخشش حسینی نبود، شکست سنگین‌تری را متحمل می‌شدند.

خداحافظی جواد نکونام با استقلال! | نکونام استقلال را ترک کرد؟؟

نکونام که پس از دربی پایتخت با انتشار نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال از این تیم جدا شده بود، پس از مخالفت رئیس هیئت مدیره به این تیم بازگشت تا آبی‌ها را در دیدار برابر السد نیز همراهی کند، ولی این حضور دوباره روی نیمکت تیم نیز اثری نداشت و استقلال در استادیوم جاسم بن حمد، حرفی برای گفتن نداشت.

جواد نکونام که پس از این شکست تلخ راهی محل نشست خبری شده بود، برای دومین بار از سمت خود کناره‌گیری کرد تا احتمالا این بار مدیریت باشگاه با استعفای او موافقت کند و شاهد حضور سرمربی جدیدی روی نیمکت تیم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد