شناسه خبر: ۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

ساعت و مکان بازی پرسپولیس و پاختاکور 9 مهر 1403

پرسپولیس بعد از برد در مقابل استقلال در شهرآورد پایتخت حال به مقابل پاختاکور میرود.

پرسپولیس و پاختاکور

پر بازدید

ترینی‌ها :

پرسپولیس در آخرین بازی خود در دربی پایتخت به برد بزرگی دست یافت و با روحیه عالی به مصاف با پاختاکور تاشکند میرود این مسابقه امشب (9مهر ماه) ساعت 19:30 در ورزشگاه شهدای قدس برگزار میشود و شما میتوانید این بازی را از شبکه سوم سیما پیگیری کنید .

این اولین بازی آسیایی پرسپولیس است که در ورزشگاهی بجز ورزشگاه آزادی برگزار میشود و پرسپولیس از تعدا کمی از طرفداران برخوردار است. 

زمان و مکان بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان

پاختاکور؛ کابوس تیم های ایرانی 

پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۵ بار برابر تیم‌های ایرانی قرار گرفته و ۱۴ بار موفق به پیروزی شده است. نمایندگان ایران تنها برابر الهلال در لیگ قهرمانان تعداد شکست بیشتری نسبت به پاختاکور داشته‌اند. در تقابل‌های اخیر، اما کفه ترازو به نفع نمایندگان ایران سنگینی می‌کند و در ۵ رویارویی قبلی پاختاکور موفق به پیروزی نشده است. پرسپولیس در ۷ مصاف قبلی با تیم‌های ازبکستانی تنها یک شکست داشته است.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، در لیگ نخبگان آسیا تاکنون در ۷ بازی مربیگری کرده و به پیروزی نرسیده است و به دنبال شکستن این طلسم برابر پاختاکور است. پرسپولیس در طول تاریخ خود ۲ بازیکن از پاختاکور به خدمت گرفته است. الکساندر لوبانوف و شرزود تمیروف که در سال‌های اخیر سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند و جزو خرید‌های ناموفق این تیم بودند، از پاختاکور به پرسپولیس پیوستند. گفتنی است که امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل آسیب‌دیدگی در این بازی غایب خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد