شناسه خبر: ۸۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

لینک خرید بلیط دربی چهارشنبه 4 مهر + نحوه خرید و قیمت بلیت

در این مطلب قیمت بلیط، لینک خرید بلیط دربی پرسپولیس و استقلال و نحوه خرید بلیط دربی را برای شما آورده ایم

خرید بلیط دربی

پر بازدید

ترینی‌ها :

دربی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال، یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین مسابقات فوتبال ایران است. هر ساله هواداران بی‌شماری برای تماشای این رقابت هیجان‌انگیز، مشتاقانه به دنبال خرید بلیت دربی هستند. با توجه به تقاضای بالا و اهمیت خرید به‌موقع بلیت، در این مقاله راهنمای کامل خرید بلیت و نکات ضروری برای هواداران پرسپولیس و استقلال را برای شما فراهم کرده‌ایم.

لینک خرید بلیط پرسپولیس و استقلال 1403:

لینک خرید بلیط دربی

دسترسی به استادیوم امام خمینی اراک

اراک،شهرک قدس،خ. ابوریحان بیرونی

تلفن : 08633679763

نحوه خرید بلیت دربی

برای خرید بلیت دربی پرسپولیس و استقلال از طریق سامانه‌های معتبر، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ثبت‌نام در سایت : ابتدا باید در سامانه ثبت‌نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
  2. انتخاب صندلی و جایگاه: پس از ثبت‌نام، صندلی‌های مختلف را از روی نقشه استادیوم انتخاب کنید و موقعیت دلخواه خود را مشخص کنید.
  3. پرداخت آنلاین و دریافت بلیت الکترونیکی: پس از انتخاب صندلی و پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین، بلیت شما به‌صورت الکترونیکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. حتماً بلیت را قبل از روز بازی دانلود و ذخیره کنید.

نکات کلیدی هنگام خرید بلیت

در حین خرید بلیت دربی، به موارد زیر توجه داشته باشید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید:

  • اطلاعات صحیح و دقیق: هنگام ثبت‌نام، از کارت ملی و اطلاعات معتبر استفاده کنید تا مشکلی در فرآیند خرید و ورود به استادیوم نداشته باشید.
  • استفاده از اینترنت پایدار: برای جلوگیری از قطع شدن ارتباط هنگام خرید بلیت، از اینترنت پرسرعت و پایدار استفاده کنید.
  • بلیت الکترونیکی: پس از دریافت بلیت، آن را چاپ کرده و در روز بازی به همراه داشته باشید. همچنین می‌توانید نسخه دیجیتال آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

قیمت بلیت دربی

قیمت بلیط 250.000 تومان است

قوانین و مقررات تهیه بلیط دربی و ورود به استادیوم

به منظور تسهیل در ورود هواداران و‌ جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی همراه داشتن کارت ملی در ورزشگاه اجباری بوده و از ورود هواداران فاقد کارت ملی جلوگیری میگردد.
به اطلاع هوادارن محترم می رساند به منظور تسهیل در ورود هواداران و‌ جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی همراه داشتن کارت ملی در ورزشگاه اجباری بوده و از ورود هواداران فاقد کارت ملی جلوگیری میگردد و خرید بلیت در سامانه با کد ملی افراد منطبق بوده و همراه داشتن کارت ملی اجباری می باشد و کارت ملی افراد در مبادی ورودی توسط پرسنل حراست این شرکت کنترل می گردد و در صورت عدم تطابق کارت ملی با مشخصات خریدار که در سامانه بلیت فروشی درج گردیده از ورود هوادار به ورزشگاه جلوگیری می گردد .همچنین به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی بلیت مختص فرد خریدار بوده و با قابلیت یک بار ورود می باشد و در صورت خروج هوادار از ورزشگاه در زمان مسابقه به هیچ عنوان ورود مجدد هوادار به ورزشگاه از هیچ کدام از مبادی ورودی امکان پذیر نمی باشد.
لازم به ذکر است تهیه بلیت از سامانه تا پایان بازی از طریق این سامانه و همچنین اپلیکیشن سوپر بلیت امکان پذیر خواهد بود و ‌در صورت اتمام فروش بلیت به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه ننمایید لذا خواهشمند است در صورت هرگونه مشاهده اعمال مجرمانه توسط سودجویان از جمله فروش بلیت به صورت غیر قانونی و حضوری در ورزشگاه مراتب را سریعا به عوامل نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه گزارش نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد