شناسه خبر: ۸۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

دیوید تیلور برای قهرمان شدن تردید دارد؟ | تردید تیلور برای رفتن به مسابقات جهانی!

دیوید تیلر کشتی گیر افسانه ای آمریکایی به تازگی اعلام کرده که کمی شک و تردید برای شرکت در مسابقات دارد.علت این اتفاق را بخوانید..

دیوید تیلور

پر بازدید

ترینی‌ها :

کشتی گیر قهرمان آمریکا دیوید تیلور که چند وقت اخیر از دنیای ورزش و کشتی خداحافظی کرده بوده،به تازگی در جدیدترین مسابقات جهانی کشتی تصمیم به برگشت به عرصه ورزش و کشتی گرفته و پس از اعلام مسابقات در مصاحبه ای گفته برای برگشت به مسابقات کمی شک دارد.

دیوید تیلور که اواخر اردیبهشت ماه به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد و هدایت تیم کشتی دانشگاه اوکلاهاما استیت (کاوبوی اوکلاهاما) را برعهده گرفت، اخیراً با تغییر تصمیمش در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا شرکت کرد و در وزن ۹۲ کیلوگرم موفق شد از سد زاهید والنسیا بگذرد و ملی‌پوش آمریکا در مسابقات جهانی تیرانای آلبانی شود.

کامران قاسم پور حریف تیلور میشود! | تقابل دیوید تیلور و کامران قاسم پور

تیلور که مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد را با شکست حسن یزدانی به دست آورد و چهار عنوان قهرمانی جهان نیز در کنار عناوین دیگرش به چشم می‌خورد، درباره اینکه آیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ خواهد رفت، گفت: نمی‌دانم! باید با تیم (کاوبوی اوکلاهاما) صحبت کنم چون چیزهای زیادی در حال انجام است.

وی افزود: در کابوی اوکلاهما شتاب زیادی گرفته‌ایم و می‌خواهیم عنوان قهرمانی در کشور را به دست بیاوریم. من در آنجا مسؤلیت دارم. فدراسیون کشتی باید با آنها صحبت کند و خواهیم دید که آیا رفتن به مسابقات جهانی تصمیم درستی است یا خیر، اما در حال حاضر فقط خوشحالم که این طور کارم را تمام می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد