شناسه خبر: ۸۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

چگونگی تقسیم پاداش میان تیم والیبال پارالمپیک

زیباترین تقسیم پاداش پارالمپیک در میان تیم ملی والیبال نشسته؛ حرکت زیبای بازیکنان

زیباترین و بی نظیرترین نوع تقسیم پاداش را در میان ورزشکاران تیم والیبال نشسته پارالمپیک 2024 ببینید.

تیم والیبال پارالمپیک

پر بازدید

ترینی‌ها :

 تیم ملی والیبال نشسته ایران برای هشتمین بار قهرمانی پارالمپیک را در پاریس 2024 جشن گرفت.صادق بیگدلی که از پارالمپیک 2004 آتن تا پارالمپیک 2024 پاریس با تیم والیبال نشسته ایران همراه بود، از نحوه تقسیم پاداش قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران می گوید که در ادامه خواهید دید.

شغل جدید مرتضی مهرزاد | مرتضی مهرزاد استخدام شد

نحوه تقسیم پاداش قهرمانی تیم والیبال نشسته در میان بازیکنان

در حالی که تیم ملی والیبال نشسته ایران برای هشتمین بار قهرمانی پارالمپیک را در پاریس 2024 جشن گرفت، صادق بیگدلی می‌گوید قبل از اعزام تمامی اعضای این تیم به یک تصمیم بزرگ رسیده‌اند. کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران در این خصوص گفت: "16 بازیکن در اردو بودند و قبل از اینکه نفرات نهایی انتخاب شوند، همه تصمیم گرفتیم تیم در پاریس هر مدالی که گرفت، درصدی از پاداش و جوایزی که می‌دهند را بین بازیکنانی که با ما نیامدند و در تهران ماندند هم تقسیم کنیم. این یک تصمیم جمعی بود و همدلی بین اعضای تیم را نشان می‌داد. قطعا آن 4 بازیکنی که با ما نیامدند هم تا روز آخر زحمتشان را کشیدند و در پارالمپیک هم با دعاهایشان برای ما انرژی مثبت فرستادند."

این اتفاق در حالی رقم خورده که اعضای تیم ملی والیبال نشسته به‌خاطر قانون از پیش نوشته شده مبنی بر اینکه جوایز تیمی نصف جوایز ورزش‌های انفرادی پرداخت می‌شود، سال‌هاست که گلایه‌مند هستند. البته در این دوره کمیته ملی پارالمپیک جوایز پای سکو را برای رشته‌های تیمی به 75 درصد جوایز انفرادی رساند، اما جوایزی که وزارت ورزش اهدا می‌کند، همان قانون نصف خواهد بود. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد