شناسه خبر: ۸۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

نام مربی خارجی استقلال | ایویلو پِتِف سرمربی جدید استقلال | ایویلو پِتِف کیست ؟| رقم دستمزد مربی خارجی استقلال | تکلیف مربی خارجی استقلال

مربی خارجی استقلال وارد تهران می شود + رقم پیشنهادی قرارداد

پس از حاشیه های بسیار و فراز و فرودهای استقلال برای تعویض مربی، به نظر می رسد گزینه مربی خارجی استقلال مشخص شده و او به زودی وارد تهران می شود.

سرمربی جدید استقلال

پر بازدید

ترینی‌ها :

ظاهراً  اخراج جواد نکونام از استقلال قطعی شده و یک سرمربی بلغارستانی جدی‌ترین گزینه آبی‌ها برای ادامه لیگ بیست‌وچهارم است.اکنون ایویلو پِتِف جدی‌ترین گزینه جانشینی جواد نکونام است. پتف بلغار سابقه مربیگری در رده ملی و باشگاهی را دارد و البته افتخارات خاصی در کارنامه او دیده نمی‌شود اما با این حال، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید او را جانشین قطعی جواد نکونام بدانیم. 

زمان ورود ایویلو پِتِف به ایران 

پتف قرار بود بامداد امروز وارد تهران شود اما به دلایلی سفر او ۲۴ ساعت به تاخیر افتاد و حالا خبر رسیده باشگاه استقلال برای پتف بلیت هم تهیه کرده است.

سرمربی بلغار امشب یا نهایتا تا بامداد فردا برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران می‌شود تا آبی‌ها ادامه فصل را زیر نظر او دنبال کنند. در این بین شایعه شده هاشم سمیعی از ابتدا مخالف حضور این سرمربی روی نیمکت استقلال بوده اما این شایعه صحت ندارد چراکه نه‌تنها در فوتبال ایران بلکه در جهان برای ارسال آفر رسمی، امضای مدیرعامل لازم است و فرشید سمیعی هم در جریان مذاکرات با ایویلو پِتِف بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید چه زمانی به‌شکل رسمی مراسم معارفه پتف انجام می‌شود. امشب سی آی پی فرودگاه امام(ره) شب پرماجرایی را پیش رو دارد.

گرد و خاک جواد نکونام در مصاحبه | به استقلال خیانت نمی کنم

رقم احتمالی قرارداد پتف با استقلال

در روز‌های گذشته مذاکرات مثبتی با مسئولان استقلال داشته و توافقاتی نیز حاصل شده است. او منتظر جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال است تا در صورت دریافت موافقت هیئت مدیره به ایران بیاید و به طور رسمی کارش را شروع کند.

نکته قابل توجه درباره رقم قرارداد این سرمربی بلغارستانی خواهد بود. ایوایلو پتف در مذاکراتی که با استقلالی‌ها داشته روی رقم ۸۰۰ هزار دلاری برای یک فصل ورزشی توافق کرده و مدیران باشگاه نیز به نظر می‌رسد مخالفت زیادی با این مساله نداشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد