شناسه خبر: ۸۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

توییت باشگاه اینتر درباره گل طارمی در برابر قرقیزستان | عکس گل مهدی طارمی در سایت فیفا

واکنش باشگاه اینتر به گل طارمی در برابر قرقیزستان + عکس

حساب ایکس یا توییتری باشگاه اینتر که مهدی طارمی را در اختیار دارد، به گل مهدی طارمی برابر قرقیزستان واکنش نشان داد.

مهدی طارمی

پر بازدید

ترینی‌ها :

تیم ملی ایران در نخستین دیدار از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم قرقیزستان بود که نیمه اول این بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید و مهدی طارمی موفق شد تا تک گل مسابقه را در نیمه اول بازی به ثمر برساند.

(ویدیو) پیام ویدیویی مهدی طارمی به طرفدارانش قبل از بازی ایران با قرقیزستان!

در دقیقه 34 این مسابقه بود که امید نورافکن از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که گلر میهمان در مهار این ضربه ناموفق بود و در برگشت، توپ به مهدی طارمی رسید و این بازیکن به راحتی توانست دروازه را باز کند.

پس از این گل، حساب رسمی باشگاه اینتر در شبکه اجتماعی ایکس، توییت منتشر شده از سوی صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مربوط به گل طارمی است را کوت (ریپلای) کرده و با نوشتن نام مهدی و استفاده از ایموجی دارت، به این گل واکنش نشان داده است.

توییت تیم اینتر را درباره گل مهدی طارمی در ادامه می بینید.

توییت اینتر از گل طارمی

گفته می شود که پس از پایان فیفا دی، مهدی طارمی در بازگشت به میلان و جدال برابر مونزا، از ابتدا به میدان می رود تا لائوتارو مارتینز برای دو بازی حساس برابر منچسترسیتی و میلان آماده شود.

اولین گل رسمی طارمی در این فصل، می تواند خبر خوبی برای سیمونه اینزاگی باشد تا یک مهاجم آماده را در بازگشت از تعطیلات بازی های بین المللی در اختیار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد