شناسه خبر: ۸۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

خداحافظی ساره جوانمردی از تیراندازی تپانچه

خداحافظی تلخ ملکه تپانچه ایران | ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد!

در اخباری جدید ساره جوانمردی قهرمان تپانچه ایران در مسابقات پارالمپیک،از مسابقات قهرمانی خداحافظی کرد.جزئیات کاملتر را بخوانید.

ساره جوانمردی

پر بازدید

ترینی‌ها :

ساره جوانمردی ملقب به ملکه تپانچه ایران که از ورزشکاران قهرمان و بسیار درخشان ایران است به تازگی خبرهایی از خداحافظیش از دنیای قهرمانی آمده است.ساره جوانمردی که ۴ طلا و یک برنز مسابقات پارالمپیک را به دست آورده در خبری تلخ از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده  و دلیل این کار را نبودن امکانات مناسب عنوان کرده است.

به فاصله یک ساعت پس از اتمام مرحله مقدماتی رقابت های پاراتیراندازی در ماده تیراندازی - میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH1، مرحله فینال این مسابقات با حضور هشت نفر برتر مرحله مقدماتی شامل ۲ پاراتیرانداز زن و ۶ پاراتیرانداز مرد برگزار شد.

علاوه بر ساره جوانمردی که در مرحله مقدماتی موفق به کسب جایگاه چهارم شد و به عنوان تنها نماینده ایران به فینال راه یافت، کره جنوبی (۲ نفر)، آمریکا، ایتالیا، ازبکستان، چین و ترکیه نیز در این فینال نماینده داشتند.

بیوگرافی ساره جوانمردی، پرافتخارترین بانوی پارالمپیکی ایران

در پایان فینال میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH1، ساره جوانمردی با امتیاز ۱۵۹.۴ در جایگاه پنجم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

ساره جوانمردی در حالی فینالیست مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH1 شد که پیش از این در تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال طلا شده بود.

ساره جوانمردی که ۴ طلا و یک برنز مسابقات پارالمپیک را به دست آورده از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

از کارنامه جوانمردی می توان به ۶۱ مدال آسیایی جهانی و پارالمپیک اشاره کرد.

جوانمردی پس از پایان کار خود در مسابقات پارالمپیک 2024 پاریس با گلایه گفت: هیچ امکاناتی نداشتم و حتی تیر استاندارد هم نداشتم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد