شناسه خبر: ۸۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

نداشتن تخت مرتضی مهرزاد در پاریس | مشکل جای خواب مرتضی مهرزاد در پارالمپیک

مشکل جای خواب بلندترین ورزشکار پارالمپیک حل شد!

اخباری درمورد نداشتن جای خواب مرتضی مهرزاد و خوابیدن بلند قد ترین ورزشکار پارالمپیک روی زمین به گوش میرسید که به تازگی حل شده است.جزئیات را بخوانید.

مرتضی مهرزاد

پر بازدید

ترینی‌ها :

مرتضی مهرزاد چهره معروف ورزش ایران در المپیک که اخیرا به دلیل قد بلندش خبر داده بودند در تخت و جای استراحتش جا نمیشودو بر روی زمین میخوابد،این خبر به گوش مسئولین المپیک رسیده و در اسرع وقت این مشکل را برای این ورزشکار حرفه ای و بلند قامت حل کردند.در ادامه بخوانید.

چند روز پیش بود که مشکل مرتضی مهرزاد بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران در دهکده المپیک جهانی شد و این ورزشکار ایرانی به دلیل قد 2 متر و 47 سانتی‌متری نتوانست روی تختی که برای او در نظر گرفته بودند بخوابد تا مجبور به خوابیدن روی زمین بشود و این موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌های دنیا داشت.

مهرزاد که دومین مرد بلند قد جهان است، اکنون با ورود سریع مسئولان مشکلش حل شده و می‌تواند تمرکزش را روی تیم ملی والیبال نشسته ایران بگذارد که چرخ دنده حیاتی در این تیم به شمار می‌رود.

هادی رضایی؛ سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران می‌گوید: «در توکیو برای مهرزاد تختی درست کرده بودند، اما این‌بار در پاریس چنین موضوعی در نظر گرفته نشده بود و مهرزاد مجبور شد روی زمین بخوابد.»

 

مرتضی مهرزاد

 

 

در گفتگوی دیگری با سایت رسمی مسابقات المپیک البته به موضوع مهم دیگری اشاره کرده و گفته است: «او تخت خاصی ندارد، اما مهم‌ترین هدف را در ذهن خود دارد. برای او مهم نیست که روی زمین دراز بکشد یا به اندازه کافی غذا نخورد. او فقط به قهرمان شدن فکر می‌کند.»

هیچ تختی در پاریس برای بلندقدترین مرد ایران جا ندارد | مهرزاد روی زمین میخوابد !

در ادامه این گزارش از ورزشگار برجسته تیم ملی والیبال نشسته ایران به دلایل بیماری نادر مرتضی مهرزاد اشاره شده است: «مهرزاد در سنین جوانی به آکرومگالی مبتلا شد. این وضعیت باعث افزایش هورمون رشد می‌شود. در نوجوانی، شکستگی لگن ناشی از تصادف با دوچرخه باعث شد که پای راست او رشد نکند و از سمت چپ کوتاه‌تر شود و راه رفتن دشوار شود.»

«مهرزاد در حالی که دست‌هایش را بالا آورده روی زمین می‌نشیند، قدش به بیش از شش فوت می‌رسد و او را به سرمایه‌ای ارزشمند در زمین والیبال تبدیل می‌کند. مهرزاد یکی از مولفه‌های حیاتی در موفقیت اخیر ایران در والیبال نشسته است، اگرچه این کشور سال‌هاست که از لحاظ تاریخی در فرمت مردان در این رشنته مسلط بوده و از 9 دوره بازی‌های پارالمپیک پس از سئول 1988، ایران در 7 مورد از آنها مدال طلا را به دست آورده است.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد