شناسه خبر: ۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن سابق استقلال در پرسپولیس | قرارداد سعید مهری با پرسپولیس | تکلیف آمدن سعید مهری به پرسپولیس

پیوستن سعید مهری به پرسپولیس قطعی شد؟

خبرهایی مبنی بر پیوستن سعید مهری هافبک پیشین تیم استقلال تهران، به تیم پرسپولیس و تلاش مسئولان پرسپولیس برای جذب سعید مهری در فضای مجازی منتشر شده است.

سعید مهری

پر بازدید

ترینی‌ها :

سعید مهری، بازیکن پیشین استقلال است که پس از جدایی از این تیم برای ادامه فوتبال به قبرس رفته است. شنیده ها حاکی از این مساله است که مسئولان پرسپولیس سعی در جذب سعید مهری هافبک پیشین تیم استقلال دارند و مذاکره هایی را با وی انجام داده اند. برخی شنیده ها نیز از عدم رضایت طرفداران پرسپولیس برای پیوستن سعید مهری به این تیم حکایت دارد.

آیا پرسپولیس می تواند مهاجم میلان را جذب کند؟

پیوستن سعید مهری به پرسپولیس

این بازیکن که هفته گذشته از آپوئل نیکوزیای قبرس جدا شد، در حال حاضر بازیکن آزاد است و احتمال دارد در فصل جاری با پیراهن سرخ در لیگ برتر ایران به میدان برود و تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شود. طبق شنیده‌ها، پرسپولیس برای حضور احتمالی سعید مهری، سینا اسدبیگی را از لیست خود خارج کرده است. حالا باید دید این شایعات رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا صرفا در حد شایعه باقی خواهند ماند.

سعید مهری 3 سال در استقلال بود و پس از جدایی از جمع آبی‌پوشان راهی قبرس شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد