شناسه خبر: ۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

اخراج جواد نکونام از استقلال | مربی کروات استقلال | اسلاون بلیچ سرمربی جدید استقلال

آمدن اسلاون بلیچ به استقلال قطعی شد؟ + جزییات کامل

خبرهایی از صحبتهای اولیه با مربی کروات به نام اسلاون بلیچ به استقلال و قرارداد با این مربی کروات در فضای مجازی آمده است.

استقلال

پر بازدید

ترینی‌ها :

پس از کسب نتایج ضعیف استقلال در بازیهای لیگ برتر و اعتراض هواداران این تیم نسبت به عملکرد ضعیف تیم استقلال تا پایان هفته سوم رقابت های لیگ برتر، زمزمه هایی درباره اخراج جواد نکونام از سرمربی گری تیم استقلال شنیده می شود، ابتدا گزینه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال مطرح بود که ظاهرا وی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت. به تازگی نیز خبری مبنی بر مذاکره استقلال با مربی کروات اسلاون بلیچ مطرح شده است. 

ماجرای جایگزینی فرهاد مجیدی به جای نکونام چیست؟

مذاکره استقلال با اسلاون بلیچ

به گزارش خبرگزاریها، شایعه برکناری جواد نکونام از هدایت تیم فوتبال استقلال رنگ واقعیت به خود گرفت و بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده این احتمال وجود دارد که ظرف ۴۸ ساعت آینده این موضوع رسما اعلام شود.

بر این اساس مدیران باشگاه استقلال که مذاکرات ناموفقی را با فرهاد مجیدی انجام داده بودند سراغ یک سرمربی خارجی رفته اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد گزینه سرمربیگری آبی ها یک خارجی خواهد بود.

طبق آخرین اخبار مذاکرات جدی مدیران استقلال با یک سرمربی به نام اسلاون بلیچ از کشور کرواسی انجام شده و اگر توافق نهایی حاصل شود وی جایگزین جواد نکونام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد