شناسه خبر: ۸۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

جواهرات با ارزش رونالدو | جواهرات رونالدو در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

رونالدو بازهم درخشید، این بار با جواهراتی به ارزش 6 میلیون پوند! + عکس

حضور کریستیانو رونالدو در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا با جواهرات 6 میلیون پوندی خبرساز شد!

رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

کریستیانو رونالدو در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا با جواهراتی خیره‌کننده به ارزش ۶ میلیون پوند توجه همه را به خود جلب کرد. در مراسم قرعه کشی لیک قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو وظیفه فشردن دکمه ابر رایانه‌ای را برعهده داشت که با استفاده از هوش مصنوعی قرعه‌کشی تیم‌ها را انجام می‌داد. رونالدو برای حضور در این مراسم با کت و شلواری شیک ظاهر شد و با سه قطعه الماس خیره‌ کننده به ارزش ۶ میلیون پوند استایلش را تکمیل کرد. 

رونالدو از این سه اکسسوری در استایلش استفاده کرد: 

جواهرات رونالدو

سنجاق سینه ۳.۸ میلیون پوندی

گران‌ترین آیتم جواهرات رونالدو، یک سنجاق سینه از برند Messika Akh-Ba-Ka بود که ۳.۸ میلیون پوند قیمت داشت. این سنجاق سینه شامل یک الماس ۳۳ قیراطی بود که از یک سنگ نادر در بوتسوانا استخراج شده و بخشی از یک گردنبند با ۲,۵۵۰ الماس بود.

ساعت ۲.۲ میلیون پوندی

ساعت رونالدو هم در استایلش به چشم می‌آمد؛ ساعتی از برند Franck Muller به ارزش ۲.۲ میلیون پوند که شامل ۱۵۰ لایه فیبر کربن فشرده و طلای ۱۸ عیار بود. ساعت‌های این برند معروف در دست چهره‌های معروفی مانند دیوید بکهام، التون جان و کانیه وست هم دیده شده‌اند.

جواهرات رونالدو

گوشواره ۶,۵۰۰ پوندی

علاوه بر این‌ها، جواهرات رونالدو با گوشواره‌هایی از برند Messika به ارزش ۶,۵۰۰ پوند تکمیل شده که از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده‌اند و همیشه شیک و مد روز هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد