شناسه خبر: ۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

راهیابی هاجر صفرزاده به فینال دو پارالمپیک ۲۰۲۴ | فینالیست شدن هاجر صفر زاده در پارالمپیک ۲۰۲۴

هاجر صفرزاده به فینال دو ۴۰۰ متر پارالمپیک 2024 راه یافت!

هاجر صفر زاده با عملکردی درخشان در مسابقات به دوی 400 متر پارالمپیک راه یافت.جزئیات این خبر را بخوانید.

هاجر صفرزاده

پر بازدید

ترینی‌ها :

هاجر صفرزاده از نمایندگان تیم ملی دو ایران،با عملکرد درخشان و خوب خود در روز دوشنبه 12 شهریور ماه در مقابله با نمایندگان‌ سه کشور برزیل، ونزوئلا و ایتالیا به رقابت پرداخت و در نهایت به فینال این مسابقات رسیده است.

هاجر صفرزاده با ایستادن در مرحله نیمه نهایی دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ با ایستادن در رده نخست گروه دوم به مرحله نهایی راه یافت.

به گزارش فارس، مرحله نهایی رقابت های پارادوومیدانی در بخش دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ بازی های پارالمپیک‌ شامگاه دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) در ورزشگاه استادوفرانس برگزار شد. 

هاجر صفرزاده نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که در گروه دوم‌ با نمایندگان‌ سه کشور برزیل، ونزوئلا و ایتالیا رقابت کرد.

این بانوی ملی پوش پارادوومیدانی ایران در این رقابت با رکورد ۵۶.۰۷ در رده اول ایستاد و به مرحله نهایی راه یافت.

هاجر صفرزاده

مرحله نیمه نهایی رقابت های دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ با حضور هشت ورزشکار در دو گروه چهار نفره برگزار شد، در پایان نفرات اول هر گروه همراه با دو ورزشکاری که صاحب رکورد برتر شدند، به مرحله فینال راه یافتند.

فینال دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ بانوان‌ ساعت‌ ۱۲:۱۴ روز سه شنبه (به وقت پاریس) برگزار می شود. صفرزاده در فینال با نمایندگان کوبا، اوکراین و ونزوئلا رقابت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد